rjravi1 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 dats gwn als voorbeeld denk ik Reageren
soedje Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 hier geloof ik geen reet van lijkt me ook 100x niks Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 gta is nu al een mmo alleen niks zoals runescape mmo staat voor massively multiplayer online dus een massieve online wereld wat denk je van counter strike dat is ook een mmo shooter gta IV is een beetje DE free roam mmo groet danny Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 gta is nu al een mmoalleen niks zoals runescape mmo staat voor massively multiplayer online dus een massieve online wereld wat denk je van counter strike dat is ook een mmo shooter gta IV is een beetje DE free roam mmo groet danny GTA is voor mij zowiezo al ook DE free roam game :') Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 gta is nu al een mmoalleen niks zoals runescape mmo staat voor massively multiplayer online dus een massieve online wereld wat denk je van counter strike dat is ook een mmo shooter gta IV is een beetje DE free roam mmo groet danny Als je een game een MMO noemt moet het toch minstens 100 spelers ofzo online zijn? Dus GTA IV is geen MMO (nog niet..) Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 gta is nu al een mmoalleen niks zoals runescape mmo staat voor massively multiplayer online dus een massieve online wereld wat denk je van counter strike dat is ook een mmo shooter gta IV is een beetje DE free roam mmo groet danny Als je een game een MMO noemt moet het toch minstens 100 spelers ofzo online zijn? Dus GTA IV is geen MMO (nog niet..) Nou? Team Deathmatch zit regelmatig vol, en er zullen vast ook wel spellen bezig zijn als je kijkt om mee te doen. Dus ik denk dat 100 spelers online ietwat zacht is uitgedrukt o.O Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 gta is nu al een mmoalleen niks zoals runescape mmo staat voor massively multiplayer online dus een massieve online wereld wat denk je van counter strike dat is ook een mmo shooter gta IV is een beetje DE free roam mmo groet danny Als je een game een MMO noemt moet het toch minstens 100 spelers ofzo online zijn? Dus GTA IV is geen MMO (nog niet..) Nou? Team Deathmatch zit regelmatig vol, en er zullen vast ook wel spellen bezig zijn als je kijkt om mee te doen. Dus ik denk dat 100 spelers online ietwat zacht is uitgedrukt o.O SAMP was wel een MMO, maar maak er dan geen RPG van zoals sommige hopen, rot dan maar gauw op naar WoW, bagger spel. Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 gta is nu al een mmoalleen niks zoals runescape mmo staat voor massively multiplayer online dus een massieve online wereld wat denk je van counter strike dat is ook een mmo shooter gta IV is een beetje DE free roam mmo groet danny Als je een game een MMO noemt moet het toch minstens 100 spelers ofzo online zijn? Dus GTA IV is geen MMO (nog niet..) Nou? Team Deathmatch zit regelmatig vol, en er zullen vast ook wel spellen bezig zijn als je kijkt om mee te doen. Dus ik denk dat 100 spelers online ietwat zacht is uitgedrukt o.O SAMP was wel een MMO, maar maak er dan geen RPG van zoals sommige hopen, rot dan maar gauw op naar WoW, bagger spel. Kost me teveel geld, ik blijf bij GTA Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 gta is nu al een mmoalleen niks zoals runescape mmo staat voor massively multiplayer online dus een massieve online wereld wat denk je van counter strike dat is ook een mmo shooter gta IV is een beetje DE free roam mmo groet danny Als je een game een MMO noemt moet het toch minstens 100 spelers ofzo online zijn? Dus GTA IV is geen MMO (nog niet..) Nou? Team Deathmatch zit regelmatig vol, en er zullen vast ook wel spellen bezig zijn als je kijkt om mee te doen. Dus ik denk dat 100 spelers online ietwat zacht is uitgedrukt o.O SAMP was wel een MMO, maar maak er dan geen RPG van zoals sommige hopen, rot dan maar gauw op naar WoW, bagger spel. Kost me teveel geld, ik blijf bij GTA Wil jij RPG gaan doen dan? Als een gekke verslaafde achter je pc om zo'n hoog mogelijk level te halen en zo levenloos mogelijk te zijn? Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 gta is nu al een mmoalleen niks zoals runescape mmo staat voor massively multiplayer online dus een massieve online wereld wat denk je van counter strike dat is ook een mmo shooter gta IV is een beetje DE free roam mmo groet danny Als je een game een MMO noemt moet het toch minstens 100 spelers ofzo online zijn? Dus GTA IV is geen MMO (nog niet..) Nou? Team Deathmatch zit regelmatig vol, en er zullen vast ook wel spellen bezig zijn als je kijkt om mee te doen. Dus ik denk dat 100 spelers online ietwat zacht is uitgedrukt o.O SAMP was wel een MMO, maar maak er dan geen RPG van zoals sommige hopen, rot dan maar gauw op naar WoW, bagger spel. Kost me teveel geld, ik blijf bij GTA Wil jij RPG gaan doen dan? Als een gekke verslaafde achter je pc om zo'n hoog mogelijk level te halen en zo levenloos mogelijk te zijn? Ik wil geen World Of Warcraft :') Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 gta is nu al een mmoalleen niks zoals runescape mmo staat voor massively multiplayer online dus een massieve online wereld wat denk je van counter strike dat is ook een mmo shooter gta IV is een beetje DE free roam mmo groet danny Als je een game een MMO noemt moet het toch minstens 100 spelers ofzo online zijn? Dus GTA IV is geen MMO (nog niet..) Nou? Team Deathmatch zit regelmatig vol, en er zullen vast ook wel spellen bezig zijn als je kijkt om mee te doen. Dus ik denk dat 100 spelers online ietwat zacht is uitgedrukt o.O SAMP was wel een MMO, maar maak er dan geen RPG van zoals sommige hopen, rot dan maar gauw op naar WoW, bagger spel. Kost me teveel geld, ik blijf bij GTA Wil jij RPG gaan doen dan? Als een gekke verslaafde achter je pc om zo'n hoog mogelijk level te halen en zo levenloos mogelijk te zijn? Ik wil geen World Of Warcraft :') Dacht ik al xD Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 gta is nu al een mmoalleen niks zoals runescape mmo staat voor massively multiplayer online dus een massieve online wereld wat denk je van counter strike dat is ook een mmo shooter gta IV is een beetje DE free roam mmo groet danny Als je een game een MMO noemt moet het toch minstens 100 spelers ofzo online zijn? Dus GTA IV is geen MMO (nog niet..) Nou? Team Deathmatch zit regelmatig vol, en er zullen vast ook wel spellen bezig zijn als je kijkt om mee te doen. Dus ik denk dat 100 spelers online ietwat zacht is uitgedrukt o.O SAMP was wel een MMO, maar maak er dan geen RPG van zoals sommige hopen, rot dan maar gauw op naar WoW, bagger spel. Kost me teveel geld, ik blijf bij GTA Wil jij RPG gaan doen dan? Als een gekke verslaafde achter je pc om zo'n hoog mogelijk level te halen en zo levenloos mogelijk te zijn? Ik wil geen World Of Warcraft :') Dacht ik al xD En ja, als er een GTAversie komt van WoW, laat ik die ook in de winkels liggen. Reageren
js007 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Die mmo kan je vergelijken met de free mode daar kan je vrij rondlopen zonder objectives. Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Die mmo kan je vergelijken met de free mode daar kan je vrij rondlopen zonder objectives. En toch blijf ik liever bij GTA zelf Reageren
frankyyguy Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) gta is nu al een mmoalleen niks zoals runescape mmo staat voor massively multiplayer online dus een massieve online wereld wat denk je van counter strike dat is ook een mmo shooter gta IV is een beetje DE free roam mmo groet danny Nee, Gta is nu geen MMO. Een MMo game is een game waar het spel alleen om online multiplayer gaat en waar je je character kunt lvlen etc. Ook speelt dit zich af in 1 grote wereld waar iedereen tegelijk is. Btw. even terug naar mijn eerste post Sam houser "Maker van Grand theft auto" Zei dat een eventuele Grand theft auto "MMO" als een natte droom was (The golden goal kind of thing) Hier waren meerdere zinnen van Ook vond hij een Gta MMO ''The Holy Grail.'' Dit betekent dus dat het hele MMO idee voor een toekomstige Grand theft auto hem Heeel leuk lijkt. Alleen vind hij het geen leuk idee om met duizenden mensen in 1 stad rond te lopen. Dat begijp ik absoluut! Lijkt me onrealistisch en de Vrijheid zal op die mannier verdwijnen. Sam houser zei ook dat er dus meerdere steden toegankelijk moesten zijn (Zodat het niet onrealistich druk is in 1 stad) Ik heb wel eens na zitten denken... Waarom verzinnen ze niet iets zoals het Custimizen van je eigen stad online? Zo heb je toegang tot Matches zoals team death match, death match turf war etc, maar dan ieder in zijn eigen gemaakte stad. Je kunt zo reizen via de airport van je eigen stad naar een dorpje van iemand anders. ik denk dat dit ook niet al te veel geheugen kost als iedereen zijn eigen stad kan bouwen. Want dan telt dat voor 1 stad toch? (die van je zelf) Zo heb je een grote virituele leefwereld zonder vreselijke drukte. Ook lijkt het me leuk dat je steeds meer experience (EXP) krijgt en steeds meer skills op bouwt, zodat je steeds meer en steeds meer mogelijk is in het spel. Kijk, het is maar een idee, misschien heb ik het helemaal fout. (ik ben tenslotte geen game producer/designer) maar het idee lijkt me opzich wel leuk. Stel je eens voor, Kiezen bij welke gang je hoort in welke stad. (The jamaican gang, russian gang, the mafia. Wie weet gang wars tussen vijandelijke gangs, het bouwen van je eigen imperium (in je eigen Stad) zodra je Rang 100 hebt en het recruteren van gangs die je helpen tijdens deathmatch etc. Misschien handig voor een nieuwe cops N crooks in iemand zijn stad. Ook kan sam houser misschien chaos voorkomen (En geknal op jou en peds) door het vast houden van een wapen te DisAlowen in een Stad zodra je nog geen match hebt gestart. (En als je dan de vrijheid mist, kun je altijd naar een Freemode van iemand gaan waar dit allemaal Wel kan. Oke, dat waren dus mijn ideeen. Misschien klink ik hier wat te overdreven, maar als dit echt mogelijk zou zijn, had ik wel geweten wat ik zou doen. ^^ En de rede dat ik hier zo diep op in ga, is omdat het werk als producer voor games me ontzettend leuk lijkt. Dus verklaar me niet voor gek of zo Bewerkt: 23 juli 2008 door frankyyguy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.