Torritor Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Beste Leden, Ik zou wel eens willen weten of jullie C&C: Generals Online spelen. Het lijkt me namelijk een coole spel. Wie speelt dat spel vaak? M.V.G, Shy-Guy Reageren
Wesley Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik speel C&C Generals af en toe even, als ik er zin in heb. Meestal speel ik eigenlijk Battlefield 2, of Flight Simulator 2004. Maar natuurlijk is eens wat anders ook wel wat leuk, oftewel daarvoor heb ik C&C Generals. Reageren
Torritor Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Oké! Speel je het spel ook online? Reageren
Koen729 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Ik speel niet online, maar is wel een leuk spel. Reageren
Torritor Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Dat klopt, Koen. Jammer dat je het spel niet online speelt. Reageren
Thabit Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Ik speelde het heel vaak, was vrij makkelijk Maar ik speel het niet meer en heb het ook nooit online gespeeld. Succes in ieder geval Reageren
VforV Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) Ik heb het, en heb het even gespeeld. Maar ik speel het eigenlijk nooit meer. Ik heb The C&C saga, dus heb ze allemaal behalve C&C3: Kane's Wrath. Strategie games speel ik zowiezo niet graag online om eerlijk te zijn. De campaign van Tiberian Sun is wel vet. Bewerkt: 16 juli 2008 door VforV Reageren
ikt Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 C&C Generals is vooral leuk met Custom maps (offline). De speler krijgt unlimited geld. De vijanden ook (maar die weten het niet, ze gebruiken alleen het geld dat ze halen van die spullen, dus daarom heb ik er maar een hele hoop van die dingen neergezet). Bij jou heb je dus veel plek, en daar plaats je dus 3 command centers, van 1 van elke macht. Allemaal even capturen, en je zit gebakken! . De USA en China weten in Skirmish bij costum maps niet hoe ze moeten aanvallen, de GLA ook niet, maar ddie is het meest effectief, dus die moet je 3x als vijand kiezen. :lol: Reageren
Torritor Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Oké! Bedankt voor de informatie! Als je C&C: Generals Online speelt, kun je ook verschillende mappen kiezen. GLA is mijn favoriet! Meer heb ik eigenlijk niks te zeggen. Bewerkt: 21 juli 2008 door Shy-Guy Reageren
Masturmind Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik speelde het vroeger ook vaak, ook RA2 Mr ik doe het niet meer, RA2 is een beetje saai geworden en ik vind Generals iets te onoverzichtelijk en te makkelijk. Het is wel leuk mr niet als je het te veel speelt... Reageren
Naudin Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 ik speel het niet online maar wel vaker LAN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.