Jump to content

Command & Conquer: Generals

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste Leden,

Ik zou wel eens willen weten of jullie C&C: Generals Online spelen.

Het lijkt me namelijk een coole spel. Wie speelt dat spel vaak?

M.V.G,

Shy-Guy

Geplaatst:

Ik speel C&C Generals af en toe even, als ik er zin in heb.

Meestal speel ik eigenlijk Battlefield 2, of Flight Simulator 2004.

Maar natuurlijk is eens wat anders ook wel wat leuk, oftewel daarvoor heb ik C&C Generals.

Geplaatst:

Ik speelde het heel vaak, was vrij makkelijk :puh: Maar ik speel het niet meer en heb het ook nooit online gespeeld. Succes in ieder geval :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het, en heb het even gespeeld. Maar ik speel het eigenlijk nooit meer. Ik heb The C&C saga, dus heb ze allemaal behalve C&C3: Kane's Wrath. Strategie games speel ik zowiezo niet graag online om eerlijk te zijn. De campaign van Tiberian Sun is wel vet. :Y

Bewerkt: door VforV
Geplaatst:

C&C Generals is vooral leuk met Custom maps (offline). :D De speler krijgt unlimited geld. De vijanden ook (maar die weten het niet, ze gebruiken alleen het geld dat ze halen van die spullen, dus daarom heb ik er maar een hele hoop van die dingen neergezet). Bij jou heb je dus veel plek, en daar plaats je dus 3 command centers, van 1 van elke macht. Allemaal even capturen, en je zit gebakken! :D. De USA en China weten in Skirmish bij costum maps niet hoe ze moeten aanvallen, de GLA ook niet, maar ddie is het meest effectief, dus die moet je 3x als vijand kiezen.

:lol:

Geplaatst: (bewerkt)

Oké! Bedankt voor de informatie! Als je C&C: Generals Online speelt, kun je ook verschillende mappen kiezen. GLA is mijn favoriet! :Y Meer heb ik eigenlijk niks te zeggen.

Bewerkt: door Shy-Guy
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Ik speelde het vroeger ook vaak, ook RA2

Mr ik doe het niet meer, RA2 is een beetje saai geworden en ik vind Generals iets te onoverzichtelijk en te makkelijk. Het is wel leuk mr niet als je het te veel speelt...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...