kamranoi Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Onderwerp: rap Soort design: sig Size design: sig size Render: jah Animatie: neej Premade: neej Tijd van inlevering: het lieft zo snel mogelijk Opmerking: wie durft deze keer?
gammie_ Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Ik durf wel Ik lever hem op ze vroegst vanavond in en anders morgen! Edit: Ik lever deze in Succes! Bewerkt: 16 juli 2008 door Global
Scarface92 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Allebei erg mooie sigs. De ene heeft wat meer effecten gebruikt dan de ander. Kamranoi: Jou sig is vel en duidelijk maar de achtergrond vind ik er niet hellemaal bij passen. De tekst had je er meer in kunnen werken. Maar opzich helemaal niet slecht gedaan. Global: Het plaatje van Jay-Z past precies bij de achtergrond van je sig. Erg mooi gedaan en het ziet er allemaal strak uit. Wel had je hem misschien nog wel wat lichter kunnen maken. Je tekst ziet er ook netjes uit en wat kan ik er nog meer over zeggen.. Perfect! Mijn stem gaat uit naar: Global:
M4X Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ook mijn stem gaat naar Global, jouw signature vind ik net wat beter. Laat ik maar beginnen met Kamranois sig. Het eerste wat mij opviel naast het felle kleurgebruik zijn de oranje brushes over de render heen, iets wat ik persoonlijk niet mooi vind. Ook is je signature iets te scherp, waardoor het erg pixelig bij het logo aan de rechterkant. De tekst vind ik ook niet zo mooi, de plaatsing kon beter en de kleur past niet goed bij de oranje achtergrond. Het lettertype is nog wel redelijk goed. Het logo ziet er verder goed uit, en dat past dan wel weer goed bij de signature. Ook de border is leuk, alleen is 'ie net iets te doorzichtig. Global, bij jouw zie ik wat minder minpuntjes. Om te beginnen is de render erg netjes, hij komt een beetje naar voren door de donkere achtergrond en dat ziet er leuk uit. Het grote minpunt aan je signature is echter het contrast dat veels te hoog staat, hierdoor is het lichteffect veel te fel en de achtergrond is veels te donker. Ook zijn de gele floddertjes (ik weet niet wat het moet voorstellen, links in je signature) te fel. De tekst is redelijk, al is 'Global' niet helemaal goed leesbaar omdat het net iets te klein is. De grijze border is mooi en staat leuk bij de sig. KUTGW dudes!
Dizzee Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Winnaar: Global, +1 punt voor jou. Verliezer: kamranoi. Closed en updated.
Recommended Posts