Jump to content

Mod werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb daarnet een mod geinstalleerd van dit forum.

Bij downloads heb ik de opgevoerde Peugeot gedownload en geinstalleert zoals het moet.

Mij als ik dan de game speel, blijft ie bij hata laadshcerm hangen. Als ik dan de backup van GTA3.img terug plaats dan gaat alles terug goed.

Ik zou graag die wagen proberen.

Geplaatst:

dan heb je waarschijnlijk versie 2 van gta sa waarin je NIET kan modden, want dan gebeurt zoiets zoals jij beschrijft.

hetgeen je moet doen is eens checken in je menu bij SA, bij versie 2 staat in het hoekje rechts beneden 2.00 fzo (d8 ik, niet zeker), indien dit het geval is moet je het spel downgraden.

indien dit niet het geval is en er niets staat (wat dan wijst op versie 1 ) is er waarschijnlijk iets mis met de mod.

greetz_ :cya:

Geplaatst:
dan heb je waarschijnlijk versie 2 van gta sa waarin je NIET kan modden, want dan gebeurt zoiets zoals jij beschrijft.

hetgeen je moet doen is eens checken in je menu bij SA, bij versie 2 staat in het hoekje rechts beneden 2.00 fzo (d8 ik, niet zeker), indien dit het geval is moet je het spel downgraden.

indien dit niet het geval is en er niets staat (wat dan wijst op versie 1 ) is er waarschijnlijk iets mis met de mod.

:-( Ik heb versie 2.

indien dit het geval is moet je het spel downgraden.

Wat bedoel je hiermee en is dat wel legaal?

Geplaatst: (bewerkt)

Om te downgraden, download je deze patch. Start hem op en kies een paar maal 'Next'. Er zal om de locatie van je installatie van GTA San Andreas worden gevraagd. De locatie die er staat is die die ook bij de installatie wordt gebruikt. Mocht je GTA San Andreas daar hebben geïnstalleerd, kan je verder gaan. Als dat niet zo is, zoek de locatie dan op via '...'. Eenmaal opgezocht, ga je verder. Laat de patch z'n werk doen en sluit af met 'Exit'. De modificatie zal werken :)

NB: Na de patch hoef je niet andere savegames te spelen, de versie van de savegames staat los van die van het modden.

@ hierboven: Volkomen legaal!

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Om te downgraden, download je deze patch. Start hem op en kies een paar maal 'Next'. Er zal om de locatie van je installatie van GTA San Andreas worden gevraagd. De locatie die er staat is die die ook bij de installatie wordt gebruikt. Mocht je GTA San Andreas daar hebben geïnstalleerd, kan je verder gaan. Als dat niet zo is, zoek de locatie dan op via '...'. Eenmaal opgezocht, ga je verder. Laat de patch z'n werk doen en sluit af met 'Exit'. De modificatie zal werken :)

NB: Na de patch hoef je niet andere savegames te spelen, de versie van de savegames staat los van die van het modden.

@ hierboven: Volkomen legaal!

Ik ga het proberen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...