DenkaanHenk Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Als ik missionmods instaleer dan sluit GTA San Andreas automatish bij het laden van een newgame af, ik had een King Kong mod geinstaleerd en daarna GTA San Andreas volledig verwijdert en daarna weer goed geinstaleer met de patch naar versie 1.0 er over heen. Ik moest met SAMI 2 bestandjes instaleren, een txd en een dff bestandje. Ik heb ook al geprobeerd om met IMG Tool 2 me hele gta3.img map te verwijderen, dus alle bestandjes selecteren en daarna verwijderen plus daarna rebuilden. Maar dat brengt ook geen verandering, heeft iemand enig idee hoe dit zou komen? En hoe ik dit op kan lossen? Ik baal er namelijk als een stekker van. Laat maar, die missiesmods die ik daarna ging instaleren waren niet goed. Want die ik vanochtend heb geinstaleerd doen het wel. Bewerkt: 16 juli 2008 door DenkaanHenk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.