max_gtafreak Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Beste forummers, ik heb net nog gta vcs gespeeld en dacht toen laat ik maar fototjes maken. zo gedacht zo gedaan. was ik bij die agenten bij het poort van de golfbaan maakte ik een foto van hun hoofden en zag dat er pig op stond. sorry voor de onduidelijke foto. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ja dat is een Easter Egg maar die is al heel lang bekend . PIG taat namelijk voor Patrol Invest Group , Gewoon een grapje van de makers dus. GRTZ GFS Reageren
Nissan Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Ja dat is een Easter Egg maar die is al heel lang bekend .PIG taat namelijk voor Patrol Invest Group , Gewoon een grapje van de makers dus. GRTZ GFS Bijna goed. De naam PIG is Engels voor Biggetje of varken. En daar lijkt het gezicht van de PIG's ook heel erg op. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Ik neem aan dat iedereen wel weet wat pig betekent. GreyFox-Smurf legt alleen de betekenis van de afkorting uit. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Ik neem aan dat iedereen wel weet wat pig betekent. GreyFox-Smurf legt alleen de betekenis van de afkorting uit. ojah sry dom van me Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.