Jump to content

het weer


dublix

Recommended Posts

:lol: Hoop dat ze deze keer er een tornado (verschillende van f1 tot f5) er in doen of iets anders aardbeving tsunami vulkaan die uitbarst.

maar een f5 tornado is toch weel gaaf stel je voor een f5 door LS in SA.

mazzel

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Royce Da 5'9''

    5

  • White Gold

    5

  • LXZ-76

    3

  • Shorty_D

    3

Lijkt me geen slim plan, dan ben je gelijk alles kwijt je savehuisjes enzo.

En de tsunami?

Denk na gast, er zijn daar 250.000 mensen door omgekomen en jij wilt dat daar dan ff een spel over gemaakt gaat worden en dat het allemaal nog eens over gedaan kan worden.

Mensen zijn hun familieleden kwijtgeraakt, en mensen die daar woonden zijn nog veel meer kwijtgeraakt, want het was al niet zo´n rijkland

Niet bepaald leuk om dat in de nieuwe GTA te zetten denk ik, GTA was best grof maar het moet niet nog erger worden. <_<

Link to comment
Delen op andere websites

maar het zou wel leuk zijn als het er ooit gaat sneeuwen en dat er dan veel ongeluken gebeuren en dat er files komen.

en inderdaad geen mist das vevelend <_<

Ja precies sneeuw en ijs, dat lijkt mij wel erg leuk, kan je op bevroren water lopen! En door sneeuw veel ongelukken gebeuren, ja dat spreekt mij wel aan.....en opeens wordt je doodgemaakt door iemand die sneeuwballen naar je gooit, hahaha :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

maar het zou wel leuk zijn als het er ooit gaat sneeuwen en dat er dan veel ongeluken gebeuren en dat er files komen.

en inderdaad geen mist das vevelend <_<

Ja precies sneeuw en ijs, dat lijkt mij wel erg leuk, kan je op bevroren water lopen! En door sneeuw veel ongelukken gebeuren, ja dat spreekt mij wel aan.....en opeens wordt je doodgemaakt door iemand die sneeuwballen naar je gooit, hahaha :lol:

Idd

dat sneeuw mis ik een beetje in san andreas, maar hopen dat het in de volgende wel komt, mooi de 4 jaargetijden

Link to comment
Delen op andere websites

En de tsunami?

Denk na gast, er zijn daar 250.000 mensen door omgekomen en jij wilt dat daar dan ff een spel over gemaakt gaat worden en dat het allemaal nog eens over gedaan kan worden.

Mensen zijn hun familieleden kwijtgeraakt, en mensen die daar woonden zijn nog veel meer kwijtgeraakt, want het was al niet zo´n rijkland

Niet bepaald leuk om dat in de nieuwe GTA te zetten denk ik, GTA was best grof maar het moet niet nog erger worden. <_<

Tijdens de Tweede Wereldoorlog zijn veel meer mensen gestorven, en daar mogen wel spellen over gemaakt worden..?

Hoe dan ook heb ik wel een ander argument om er geen tsunamies, tornado's of vulkanen in te doen: Veel te ingrijpend. Zo'n natuurramp is veel te dominant voor een GTA. Het heeft helemaal niets met GTA te maken. GTA gaat over het leven van een crimineel, om nu eens in de zoveel tijd een tornado door de stad te laten razen 'voor de realiteit' slaat nergens op, dat rukt het hele spel uit zijn verband.

Link to comment
Delen op andere websites

waarom moet een tornado een stad verwoesten kan ook op zee of een landschap zoals in de buurt van mount chilad (of zoiets) als het realistisch moet kan dat ook gebeuren. En over die dooie mensen heel erg zeker voor die na bestaande.

Maar waarom het nu op eens ZO erg is er gebeuren genoeg erge ding dit is er een van. trouwens er bestaan ook tornados die een paar boompjes knakken het gras omspitten dus waarom niet een zandstorm kon ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan maken ze de stad toch gewoon zó groot dat het heel logisch is, maar ijsbanen enzo lijkt mij echt cool. Dat je kunt schaatsen enzovoort. Schaatsraces, ijshockey, sneeuwballengevechten. En dat je ook ziek wordt als je te lang zonder jas in de regen loopt. Overstromingen enzo moet je niet doen, het is onmogelijk om het spel dan de hele stad weer te laten repareren, en wat moet jij dan in de tussentijd doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Er mag van mij wel in:

Onweer weer , maar dan ook dat de bliksem overal inslaat.

Sneeuw, en dat de wegen spekglad worden, en dat je dan ook mensen ziet uitglijden en auto's en motor's ook. :puh:

Het mag gaan vriezen , en dat het dan ook weer heel glad word.

En een grote storm is ook leuk.

Een Tornado of een Orkaan.

En dat dan de auto's en mensen worden weggewaait.

En Het lijkt me ook leuk om bij het strand af en toe een grote vloedgolf te zien.

Die dan een beetje de stad binnen gaat, en ook auto's enzovoort weg spoelt.

En dit heeft niks met Azie te maken.

Ik praat nu over een Spel, en in een Spel vindt ik dat eigenlijk alles mag.

Als het maar niet in het echt gebeurt.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Tornado's ed. hoeft van mij allemaal niet hoor, sneeuw of ijzel lijkt me wel leuk :) Dat het dan echt spekglad is en je amper kunt rijden enzo lijkt me wel leuk, overal motorrijders onderuit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...