Jump to content

het weer


dublix

Recommended Posts

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Royce Da 5'9''

    5

  • White Gold

    5

  • LXZ-76

    3

  • Shorty_D

    3

  • 2 weken later...

ik wil graag het weer hebben net als nederland de ene keer zon en de andere keer regen dat zou leuk zijn.

Bewerkt: door jack456
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
stel je voor dat er een meteore regen kwam dan werd de stad een grote gatenkaas :lol: :D:puh:

lol ja zit je net lekker mensjes neer te schieten kijk je omhoog; zie je dat een enorme meteoor inslaat op een

ander eiland,, ga je met je autotje ernaar toe komt er een enorme vuurbal uit de meteoor die de hele stad wegvaagt :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Doe mij maar iets van sneeuw en da het weer wa langer aanhoud... soms ben je lekker aant cruise en het is prachtig weer en in 2 sec regent het pijpestele :schater: da vind ik beetje onrealistisch maar die sneeuw die moe wel blijve ligge :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Als het aan mij ligt, dan mogen alle weersomstandigheden van toepassing komen.

Meer weer is altijd leuk en er mag ook wel verschil in seizoenen komen als het aan mij ligt want als het winter is dan raak je sneller koud en moet je meer eten enzo en in de zomer dan raak je sneller moe.

JustinW

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Mensen denk eens naa !

Als er bijvoorbeeld orkaan aan land zou gaan dan ligt de hele stad een paar weken plat

kan maar naar Katrina die vorig jaar New Orleans van de kaart veegde !!

Orkanen kunnen gwoon niet in dit soort spellen

Wel zouden er kleiene tornades in kunnen op open grote stukken gebied

Sneeuw zou ook wel leuk zijn , maar dan wel op de juiste plek in niet ergens aan het strand in een tropish gebied op whatever !!

Wel zouden er kleine stormen moeten zijn waardoor er bijvoorbeeld niet zou gevlogen mogen worden en het owk gevaarlijk zou zijn op zee

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...