Timotees Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 sneeuw - schaatsen, sneeuwballen, iglos bouwen enzo dat lijkt me nou leuk!
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 Dat er seizoenen moeten bijzitten zoals winter lente zomer
Tha Real G. Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 sneeuw - schaatsen, sneeuwballen, iglos bouwen enzo dat lijkt me nou leuk! zou ik ook fijn vinden zomer ijsjes eten
BeatboxGamer Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Gewoon helder zonnig weer. Heerlijk. :lol:
jack456 Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 (bewerkt) ik wil graag het weer hebben net als nederland de ene keer zon en de andere keer regen dat zou leuk zijn. Bewerkt: 6 mei 2005 door jack456
jack456 Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Ik wil alleen Sneeuw & Zon :lol: waarom want is het toch geen echt spel meer als er geen regen is?
DdJDean Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 stel je voor dat er een meteore regen kwam dan werd de stad een grote gatenkaas :lol: lol ja zit je net lekker mensjes neer te schieten kijk je omhoog; zie je dat een enorme meteoor inslaat op een ander eiland,, ga je met je autotje ernaar toe komt er een enorme vuurbal uit de meteoor die de hele stad wegvaagt
GTA-Sheep Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Zou je misschien even willen opletten naar de datum van de laatste post voortaan? Je reageert nu op een bericht van 10 april 2005 , hetgeen niet erg handig is. Mijn dank alvast
ReVeRt Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Doe mij maar iets van sneeuw en da het weer wa langer aanhoud... soms ben je lekker aant cruise en het is prachtig weer en in 2 sec regent het pijpestele da vind ik beetje onrealistisch maar die sneeuw die moe wel blijve ligge
brbgtaplayer Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 zomer-herfst-winter-lente en ga zo maar door, dat is nou leuk! maar een tsunami...
Dead-Dodo Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 sneeuw en dat je dan kunt driften met de auto of als het donker is dan ook nog mistig word en dan rustig door de straten sjokken als het haast verlaten is
justinW Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Als het aan mij ligt, dan mogen alle weersomstandigheden van toepassing komen. Meer weer is altijd leuk en er mag ook wel verschil in seizoenen komen als het aan mij ligt want als het winter is dan raak je sneller koud en moet je meer eten enzo en in de zomer dan raak je sneller moe. JustinW
MASTERMIND Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) van mij mag alles er weer in maar sneeuw zou wel coool zijn Bewerkt: 21 oktober 2006 door MASTERMIND
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Mensen denk eens naa ! Als er bijvoorbeeld orkaan aan land zou gaan dan ligt de hele stad een paar weken plat kan maar naar Katrina die vorig jaar New Orleans van de kaart veegde !! Orkanen kunnen gwoon niet in dit soort spellen Wel zouden er kleiene tornades in kunnen op open grote stukken gebied Sneeuw zou ook wel leuk zijn , maar dan wel op de juiste plek in niet ergens aan het strand in een tropish gebied op whatever !! Wel zouden er kleine stormen moeten zijn waardoor er bijvoorbeeld niet zou gevlogen mogen worden en het owk gevaarlijk zou zijn op zee
Recommended Posts