Jump to content

het weer


dublix

Recommended Posts

Ik zou het wel leuk vinden als er een verschil is met de jaargetijden. De sneeuw moet dan wel blijven liggen... Orkanen lijken me ook wel grappig, maar dan moet niet de hele stad in puin liggen. Ik zou ook wel willen dat als het hard waait dat er dan bomen omvallen en allemaal dingen wegwaaien (auto's :puh: ).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Royce Da 5'9''

    5

  • White Gold

    5

  • LXZ-76

    3

  • Shorty_D

    3

Orkanen en tornado's jah, hevige plassen die blijven liggen totdat er een auto doorheen rijdt. Als het regent dat mensen paraplu's opdoen enzo. En met zonnig weer dat je veel mensen buiten ziet en als het regent juist binnen:D

Link to comment
Delen op andere websites

in de zomer:

-de halve stad op het strand en staan er files

-iedereen op dat strand zwemt, zont of volleybalt

-'s ochtends zijn er joggers en mensen laten hun hond uit

in de herfst:

-vallen er blaadjes van de bomen

-regent en stormt het

-stampen mensen met laarzen in plassen (haha lol :puh: )

-blijven mensen liever binnen

in de winter:

-vallen er dikke pakken sneeuw

-is het rijden moeilijker en kan je minder zien

-gooien mensen sneeuwballen

-is het ijzig koud en moet je een dikke jas aantrekken en sta je te bibberen :puh:

en nog veel meer... (maar we moeten niet teveel willen :*D:D )

Link to comment
Delen op andere websites

Jah dat lijkt me heel erg gaaf:D Dat als je het koud hebt dat je gezondheidsmeter omlaag gaat, en als je oververhit bent ook:D

Hopelijk komen er ook tornado's en je hoort over een tornado of orkaan op de TV bij TV winkels of op elke radiozender. En als dat gebeurt zie je heel veel mensen hun huizen dicht timmeren:D Dat lijkt me wel gaaf!

Link to comment
Delen op andere websites

Of als het vriest dat je over vijvertjes kan lopen en dan steeds wegglijdt :bonk:

en dat er ook veel sneeuw ligt (zie de missie St. Mark's Bistro in San Andreas dat is mooie sneeuw vindt ik zelf).

en verschil in kleren dat in de zomer mensen in shirtjes lopen en in de winter met dikke jassen

Link to comment
Delen op andere websites

Nou wat ik eigenlijk hoop is dt er meerdere soorten weer zijn die zich ook nog naar plaatsveranderen.

bijvoorbeeld.

je zit midden op zee en er komt een windhoos.

je zit midden in de stad er er komt smog.

je zit midden op een hoge berg met sneeuw en er komt een sneeuwstorm die kan omslaan anar een lawiene.

je zit midden in het bos en er komt heel heel veel regen (tropische bui.)

je zit in je savehouse en er is dankzij een storm een lekage.

en je zit weer midden in de stad het regent heftich en er komt een kliene overstroming die je ook in je savehouse kan zien.

en natuurlijk nog veel en veeeeel meer.

Rinaldootje :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...