Jump to content

het weer


dublix

Recommended Posts

Ik zou het ook wel leuk vinden eerlijk gezegt... die tornado's en tsunami's

Ff lekker rondzweven in een tornado... en het is een game ... dus mij xzou het niet zo veel uitmaken als ze er een game over maken... :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Royce Da 5'9''

    5

  • White Gold

    5

  • LXZ-76

    3

  • Shorty_D

    3

Jongens kijk als het is een tropische stad gaat afspelen beetje onmogelijk dan he als er sneeuw zou komen, maar ik zou wel leuk vinden ALS het in een tropische stad gaat afspelen dat je dan naar de strand gaat en een surfplank pakt en lekker gaat surfen en dat er ook een speciale surf skill is maar het maakt me niet echt uit

Link to comment
Delen op andere websites

als ze de kaart zo groot maken dat er werkelijk klimaatsverschillen kunnen zijn dan lijkt me sneeuw zeker vet.

verkouden worden als je geen jas aan doet, zeker goed idee:P..

als je maar ook een kleurtje kan krijgen ofzo als je lang in de zon loopt

misschien een temperatuur metertje?:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Het lijkt mij wel cool om er sneeuw in te hebben, wat hoge golven op de zee lijkt me ook wel leuk, maar tsunami's... nee, dat niet, dat zou echt niet leuk zijn, harde windstoten (geen tornado) mogen er van mij wel inzitten, maar dan wel een kleintje, niet zo klein dat ze niet eens een paar boompjes meeneemt ofzo, maar eentje dat mensen bijna wegwaaien, bijvoorbeeld als ze tegen de wind inlopen, dat ze bijna niet vooruit kunnen lopen, dat zou wel vet zijn. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net al in een ander topic gepost dat ik tornado's wel zag zitten. Maar dan moet die tornado wel in een cutscène (bv. dat je kan zien hoe een brug word verwoest of een huis instort) of in eén bepaalde missie zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het wel vet als het kan sneeuwen. Maar dat er dan ook een laag sneeuw komt op de wegen, landschap, huizen etc. En dat het later ijs wordt. Dan glijd iedereen uit :puh:. Vooral leuk als de politie achter je aan zit :puh:. Voor de rest moet natuurlijk zonnig weer en regen er ook weer inzitten. En ook onweer, maar tsunami's en tornado's hoeven van mij niet.

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

gewoon verschillende weersomstandigheden:

-Sneeuw

-Regen

-Storm (met hoge golven, auto's die moeilijker bestuurd worden)

-Mist

en wat andere gewone dingen.

Maar niet extreme dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...