Jump to content

het weer


dublix

Recommended Posts

Is er ook iemand opgekomen dat de steden waarin San Andreas zich afspelen vlakbij of zelfs in de <span style='font-size:21pt;line-height:100%'>woestijn</span> liggen. Nogal moeilijk om <span style='font-size:21pt;line-height:100%'>sneeuw </span>te krijgen.

In san fransisco (san fiero) sneeuwt het bijna ieder jaar, en san andreas ligt dan wel digt bij een woestijn. GTA IV speelt zich misschien wel op noordpool af.

Lijkt me trouwens wel leuk met sneeuw op de weg, kan je lekker driften, heb je een remweg van zon 500 meter op de snelweg dus veel ongelukken als je er overheen loopt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Royce Da 5'9''

    5

  • White Gold

    5

  • LXZ-76

    3

  • Shorty_D

    3

T'sunami's enzo vindt ik gewoon niet kunnen, gta moet inderdaad grof blijven anders is het gewoon geen gta, en dan kun je zeggen ''Er worden toch ook oorlog games gemaakt'' dat kan wel zo zijn maar in bijvoorbeeld ''Call of duty'' speel je niet als een nazi (Multiplayer uitgezonderd dan) maar ik vindt dat als ze een T'sunami in gta zetten dat ze daar dan gewoon de spot mee drijven en dat moet niet!

Sneeuw enzo lijkt me echt heel erg cool vooral dat het dan glad wordt enzo, en van mij mogen er ook wel feesten in zoals Kerst en oud en nieuw.

M.V.G,

-Virus

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon de normale dingen, zonnig, mist, regen en onweer.

Sneeuw lijkt me ook wel grappig, dat je dan van een berg af kan snowboarden :)

Dat er sneeuw in GTA4 komt is inderdaad mogenlijk. Aangezien dit ook bij een van de nieuwste games van R*, Canem Canis Edit (Bully) gebeurt.

@hierboven: Het kan zich inderdaad in en woestijn afspelen, tevens als san andreas. Maar ik denk dat er vast ook wel een stadje bij zit hoor ;)

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt mij juist leuk als er natuurrampen komen:P

en dat als je dood bent ofzo het gewoon weg is, dat het niet een paar weken duurt voor de stad weer is opgebouwd. en dat gezeik over tsunami enzo dat slaat nergens op. dan noem je ut lkkr vloedgolfen :roll: ut is en blijft maar een spel tog... en wat me ook leuk lijkt is dat je een cheat kan doen en dat dan iedreen zombies worden en dat ze je allemaal willen opete:p dan moet je vluchten enzo en ook dat je allemaal verschillende mensen kan rekruteren

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ja als er een missie is waar ge bv. me uu liefke zit op et strand en da er ineens ne tsunami komt en da ge moet wegfietse me zo een ijsjesverkopen fietske me u lief achter op, of wegvluchte van een tornado :klap: :klap: :klap: :klap: :klap::schater: :schater: :schater: :schater: :schater::dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Sneeuw lijkt mij wel wat.Nu ik weet dat het zich in LC of NYC afspeelt kan het er ook gemakkelijk inkomen.Geen tornados,want die komen niet in die steden enh ik zou het ook niet willen.Onweer lijkt me ook wel vet dat het ook kan inslaan,en jij met je Firetruck of Fireheli moet het vuur gan blussen :dans::dans::dans:

En tot er vloed kan komen als het veel regent

Bewerkt: door gino99
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel bliksem die je ook echt ziet, zon gevorkte flits dus, en niet dat gewoon de hele lucht even wit wordt. Sneeuw en ijs moet er zeker in. Zou ook leuk zijn dat je een beetje dezelfde effecten hebt als in VC, dat als het regent er van die druppeltjes op je scherm verschijnen (trouwens ook als je iemand bewerkt met een kettingzaag). Het moet veel beter zijn dan SA, die rode vernaaide lucht hoef ik niet meer :duh: , en ook als je een keer voor de lol aan t cheaten bent dat dan bij de mooi-weer cheat ALLE wolken verdwijnen en er niet nog een hoop blijven hangen dat zoog.

Verder had je in GTA 3 nog wel eens van die plasjes water op straat liggen, dat wil ik zeker terugzien, maar alleen als het hard geregend heeft. Mja dat zijn wel ongeveer mijn wensen :dans:

PS: Geen natuurrampen, heeft niets met GTA te maken, zou veel te veel geheugen kosten lijkt me... En t stinkt gewoon, natuurrampen in GTA :duh:

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Nu ik weet dat het zich in NYC afspeelt (liberty) verwacht ik geen tornado's (duh) of orkanen.Ook geen zandstorm aangezien de woestijn aan de andere kant van de VS ligt (duh).

Wel zou het dope zijn om realistische onweersbuien te krijgen.Met de mooie lightning effecten in het vooruitzicht.Daarnaast zou het ook lachen zijn als er hagel en zeker sneeuw inzit.Al denk ik niet dat het laatste zal gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...