Jump to content

wireless access USB adapter

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTAForummers, Ik heb draadloos internet en ik probeer het al een week te installeren. Maar er is een probleem: de USB adapter die draadloos internet ontvangt.Er zijn namelijk 2 lampjes:Link: dit lampje brandt als de adapter goed is aangesloten. Activity: dit lampje knippert als er gegevens worden uitgegeven via de draadloze verbinding.Dit staat in de handleiding. Mijn router is BELKIN. En die USB Adapter is D-Link. De adapter is 30 m van de router verwijderd.Na de PC

Geplaatst:
Beste GTAForummers, Ik heb draadloos internet en ik probeer het al een week te installeren. Maar er is een probleem: de USB adapter die draadloos internet ontvangt.Er zijn namelijk 2 lampjes:Link: dit lampje brandt als de adapter goed is aangesloten. Activity: dit lampje knippert als er gegevens worden uitgegeven via de draadloze verbinding.Dit staat in de handleiding. Mijn router is BELKIN. En die USB Adapter is D-Link. De adapter is 30 m van de router verwijderd.Na de PC

En wat lukt er nouw niet?

Geplaatst:

Was niet klaar.Na Pc opstarten,duurt het 15 min dat Link brand. Dan ga ik op internet, en er is geen.Het pictogram rechtsonder in de taakbalk met 2schermpjes blijven zwart.Maar verbinding is zeer goed,maar activity brand nooit.Als ik dan adapter besturingsysteem open en op"connect" en er is dan geen verbinding meer.Dan is er om de 2 sec wel,geen enz.Ook iedere keer als ik een USB aparaat aansluit,staat er:"snel USB aparaat aangesloten op trage USB hub"..En vroeger toen ie nog van m'n opa was

ging het wel!...[sorry voor de dubbelpost want je kan in één post met je PSP maximum maar zoveel typen.. :$ ]

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd. :)<<<

Geplaatst:
Was niet klaar.Na Pc opstarten,duurt het 15 min dat Link brand. Dan ga ik op internet, en er is geen.
Wat is er niet?
Het pictogram rechtsonder in de taakbalk met 2schermpjes blijven zwart.Maar verbinding is zeer goed,maar activity brand nooit.
Heb je nu wel of geen internetverbinding?
Ook iedere keer als ik een USB aparaat aansluit,staat er:"snel USB aparaat aangesloten op trage USB hub"..
Plug je USB-adapter eens ergens anders aan de achterkant van je van je PC op je moederbord.

Als je een beetje duidelijker zou schrijven zou het veel makkelijker gaan voor ons.

Geplaatst:

Ik heb dan verbinding maar ontvang niets... Wat is er niet? Geen internet.En ergens anders pluggen,lukte niet

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb dan verbinding maar ontvang niets... Wat is er niet? Geen internet.
Hoe ver sta je met je PSP van je draadloos internet? Hoeveel precent sterkte is je internetverbinding op je PC? Probeer eens je PC met kabel te verbinden en kijk dan of je internetverbinding hebt.
En ergens anders pluggen,lukte niet
Reageert hij dan niet of krijg je een error? Bewerkt: door Woetsha
Geplaatst:
Ik heb dan verbinding maar ontvang niets... Wat is er niet? Geen internet.
Hoe ver sta je met je PSP van je draadloos internet? Hoeveel precent sterkte is je internetverbinding op je PC? Probeer eens je PC met kabel te verbinden en kijk dan of je internetverbinding hebt.
En ergens anders pluggen,lukte niet
Reageert hij dan niet of krijg je een error?

Ik krijg dezelfde boodschap als vorige post.Psp=50 %

Geplaatst:

Selecteer hier eens je netwerkadapter en download dan de juiste drivers voor je PC.

Hoeveel precent krijg je op je computer?

Geplaatst:
Weer rond de 50% maar ligt het misschien aan de Usb?Hoe zet je je Usb van 1.1 naar 2.0 ?

Door de goede drivers te installeren, welke mobo heb je?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...