Megan Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Ik wil dus flight simulator X installeren op mijn laptop in het boekske staat dus steek eerst cd 1 in da doe ik dus dan hoor ik mijn computer en dan niets meer Weet iemand hoe dat komt en wat ik er kan aan doen Bewerkt: 15 juli 2008 door Megan Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Is de CD-ROM soms beschadigd? En anders zal het wel aan je computer liggen.. Reageren
Wesley Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ik wil dus flight simulator X installeren op mijn laptopin het boekske staat dus steek eerst cd 1 in da doe ik dus dan hoor ik mijn computer en dan niets meer Weet iemand hoe dat komt en wat ik er kan aan doen Voor FSX ben je een DVD speler nodig i.p.v. CD speler, waarschijnlijk ligt het hieraan. Verder moet je even nachecken of je laptop het wel eens aan kan ( Start -> Uitvoeren -> Vul in: "dxdiag.exe" -> en controleer het even.) Reageren
brentoske Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 ik had dit ook voor !! maar dit met een XP namelijk gaat FSX niet op een Windows XP .. even later heb ik een laptop gekocht een Vista en ben ik FSX opnieuw gaan kopen (die andere ben ik terug gaan brengen) en heb ik FSX op mijn Vista gezet ! is het een vista of XP ? Reageren
IV trailer Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Als de dvd-rom speler een te lage draaisnelheid heeft (en je dus een oude speler hebt) dan kan hij hem dacht ik ook niet afspelen. Overigens is fsx wel geschikt voor xp. Wel is hij mooier in vista door de directX 10. Reageren
Wesley Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 namelijk gaat FSX niet op een Windows XP .. Zeker weten? Ik speel FSX gewoon op Windows XP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.