Jump to content

HTML Nieuwssysteem


Venzio

Recommended Posts

Ik zoek een html nieuws systeem zonder layout ofzoeits ik moet het zo in mijn layout zetten het moet niet tebreed zijn en nee geen php, misschien is dat beter maar nee niks over php alleen html Oke?

Nou bedankt alvast!

( Geen webhelpje! )

>>> Door Thundercover: Caps Lock zin verkleint, je hoeft niet te schreeuwen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Venzio

    12

  • Fuffie

    7

  • Woetsha

    6

  • Timske

    4

Ik zoek een html nieuws systeem zonder layout ofzoeits ik moet het zo in mijn layout zetten het moet niet tebreed zijn en NEE GEEN PHP MISCHIEN IS DAT BETER MAAR NEE NIKS OVER PHP HIER ALLEEN HTML Oke?

Nou bedankt alvast!

( Geen webhelpje! )

Volgens mij is er niks van HTML beschikbaar, want ik wou net al iets van PHP posten.

Als ik aan HTML zou denken denk ik aan tabellen en backgrounds :).

Waarom geen php ?

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik dat niet kan..

Daarom zijn hier handige tutorials op het forum geschreven, speciaal voor leden die net beginnen met een website of iets willen maken.

Klik

Bewerkt: door Fuffie
Link to comment
Delen op andere websites

Webhelpje is eigenlijk php.. Maar de i-frame code moet je op je site plaatsen..

Cutenews is php maar die valt af..

Veel goede nieuwssystemen zijn er jammer genoeg niet zover ik weet.. Dus zoek maar op www.leejoo.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap dus echt niks van Cutenews het mogen wel php zijn maar dus geen cutenews het moet eigenlijk maar simpel zijn..

Ik zoek wel wat voor je op !

Ben je eigelijk opzoek naar een blog, of wil je echter een news systeem ?

Edit:

Een paar vraagjes om op te beantwoorden :)

1. Maak je gebruik van een website die FTP ondersteund ?

2. Wil je een systeem met weinig of veel functies ?

Bewerkt: door Fuffie
Link to comment
Delen op andere websites

NEE GEEN PHP MISCHIEN IS DAT BETER MAAR NEE NIKS OVER PHP HIER ALLEEN HTML
Dat is onmogelijk aangezien je ergens data moet opslaan en dat gaat niet met HTML. HTML is alleen maar voor opmaak. Dus leer maar PHP want met HTML kom je echt niet ver...
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik wil gewoon graag een simpel nieuwssysteem waar ik een account aan kan maken voor andere nieuwsposters en waar ik kan editen schrijven en verwijderen en dan zonder reactie's

Simpel dus maar ik weet niet hoe ik het in mijn layout zet..

( Het moet zonder automatiche layout! )

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem is dat je met HTML alleen de invoervakjes aan kan maken, buttons kan maken, dat soort dingen. Je kan met HTML niet die dingen uit je formulieren halen, gewoonweg omdat HTML die code niet ondersteunt. HTML is dan ook de afkorting van HyperTextMarkupLanguage (een taal voor opmaak dus).

PHP is er dan voor gemaakt om die data dus wél uit je formulier te halen en ergens op te slaan (voorkeur gaat vaak uit naar MySQL).

Je moet dus beseffen dat je niet alles met HTML kan, omdat het gewoonweg met die scripttaal niet haalbaar is. Je zult dus gewoon PHP moeten gebruiken.

Ik heb op Google gezocht en kwam een nieuwssysteem tegen: klik. Ik hoop dat het aan je wens voldoet.

Naast een nieuwssysteem, kun je (dunkt me) ook gewoon een blogsysteem of CMS gebruiken (denk aan WordPress of e107). e107 is een CMS-systeem (ContentManagement-Systeem). Je kan een heleboel functies uitschakelen waardoor je een nieuwssysteem overhoudt (het is niet een klein systeem, maar werkt goed). De installatie is vrij simpel, gewoon uploaden en een installatie-bestand uitvoeren. Verder hoef je geen HTML codes te plakken. Er zijn ook genoeg taalpakketten te downloaden, om over het aantal skins en add-ons nog niet te spreken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...