Jump to content

100%


splentjer

Recommended Posts

Even een vraagje van mij, past wel in deze topic;

Kun je nog 100% halen als je een paar maal gecheat hebt? Ik heb 2x een auto tevoorschijn gebeld (voor Brucie's races).

Als het antwoord ontkennend is, kan ik stoppen met mijn pogingen 100% te halen, want dan heeft het geen zin. Ik zit nu op 80% ofzo.

Alvast bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje van mij, past wel in deze topic;

Kun je nog 100% halen als je een paar maal gecheat hebt? Ik heb 2x een auto tevoorschijn gebeld (voor Brucie's races).

Als het antwoord ontkennend is, kan ik stoppen met mijn pogingen 100% te halen, want dan heeft het geen zin. Ik zit nu op 80% ofzo.

Alvast bedankt! :tu:

ik denk wel dat je 100% kan halen met cheats

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat denk ik nu ook. Want ik zit op 95% en ik moet de Stuntjumps en Duiven nog doen. Die scoren 5% bij elkaar volgens mij. Maakt samen 100%.

Dus een aantal keren een auto cheaten mag gewoon :7:D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik heb nu alle duiven gekilled (200) en heb nu de helft van de Stunt Jumps gedaan (25) Ik heb met sommige wel problemen, maar je schijnt dus tijdens het filmpje (de jump zeg maar) nog controle te kunnen uitoefenen op je motor/auto met de rechter joystick. Dat scheelt een hoop!

Dus....nog 25 stunt jumps en dan 100% hoop ik!

Jij succes met je duiven! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik heb nu alle duiven gekilled (200) en heb nu de helft van de Stunt Jumps gedaan (25) Ik heb met sommige wel problemen, maar je schijnt dus tijdens het filmpje (de jump zeg maar) nog controle te kunnen uitoefenen op je motor/auto met de rechter joystick. Dat scheelt een hoop!

Dus....nog 25 stunt jumps en dan 100% hoop ik!

Jij succes met je duiven! :D

hahaha bedankt

ik hooop dat je ook alle stuntjumps hebt cool wist ik nog niet dat ga ik ook eens uitproberen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...