Jump to content

krassen?

jmiv

Recommended Posts

hey

Ik heb sinds kort gta sa :D:D:D maar nu heb ik een vraag:

Ik ken op het spel en zag dat er best veel krassen op zaten en het lijkt wel of er steeds meer bij komen elke keer dat ik het speel. Ik hoor ook als ik het speel de hele tijd een geluid vanuit me ps2 net of het spel ergens over krast of zoiets.

Weet iemand misschien of dit ook echt kan? en wat ik er aan kan doen??

Bewerkt: door jmiv
Delen op andere websites

hey

Ik heb sinds kort gta sa :D:D:D maar nu heb ik een vraag:

Ik ken op het spel en zag dat er best veel krassen op zaten en het lijkt wel of er steeds meer bij komen elke keer dat ik het speel. Ik hoor ook als ik het speel de hele tijd een geluid vanuit me ps2 net of het spel ergens over krast of zoiets.

Weet iemand misschien of dit ook echt kan? en wat ik er aan kan doen??

Misschien je ps2 al te oud en werkt hij anders.

Ik krijg af en toe een raar geluid uit mijn ps2 te horen maar dan is die aan het laden, ik denk dan ook steeds dat die cd is blijven hangen of dat er krassen op komen.

Delen op andere websites

ehm ........

ik weet niet meer maar tombraider zat er bij misschien weet je dan hoe oud die is?? :)

heb even nagedacht ik denk anderhalf tot 2 jaar oud

Tombraider... dat is volgends mij uit jaar 2002 of 2001... dus dan heb je die ps2 al 3 jaar en dat is niet echt oud als je hem schoon.

Delen op andere websites

tja schoon houd :huh: heb ik nog niet echt gedaan maar die krassen zijn toch echt niet van iets anders gekomen dus het moet haast wel van me ps2 komen? :unsure:

Bewerkt: door jmiv
Delen op andere websites

Ik heb mijn PS2 al meerdere keren open gehad en ik zou me nou niet even iets kunnen bedenken wat die krassen zou kunnen veroorzaken eerlijk gezegd :huh: Denk dat de kans klein is dat je PS2 die veroorzaakt.

Schroef hem ook eens open, misschien zie je wel wat, garantie is toch al lang verlopen ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...