Jump to content

kom niet verder


vic city stories freak

Recommended Posts

hey

ik kom niet verder bij de missie:that special someone

ik heb ook me mobiel al van slaapstand af gezet.

weten jullie het wat ik zou moeten doen

ps ben bij ongeveer 62.81 procent

Bewerkt: door vic city stories freak
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Nou, "That Special Someone" is niet echt zo moeilijk als je denkt hoor.

Kijk, GTAForm is gekoppeld aan Wikigta. En Wikigta is zo'n superhandige hulpwebsite voor alle Grand Theft Auto games. Ik heb even "That Special Someone" opgezocht voor je;

Voor je de missie krijgt moet je eerst Jimmy Pegorino's laatste missie "Pest Control", en Jon Gravelli's laatste missie "Liquidize the Assets" voltooien. Nadat je de missies gedaan hebt wordt je kort daarna opgebeld door United Liberty Paper , de man die hebt moeten helpen en waar je een voorstel van kreeg, dat zij "that special someone" zouden zoeken, en laten komen naar Liberty City.

De walktrough pagina van Wikigta vertelt ons;

Nadat je Jimmy Pegorino's laatste missie "Pest Control", en Jon Gravelli's laatste missie "Liquidize the Assets" hebt voltooid zal je contact bij de United Liberty Paper je bellen. Hij verteld je dat ze je man hebben, Darko Brevic.[/font] Ze brengen hem voor je naar Francis International Airport. Niko zal Roman bellen met het nieuws. Roman zegt dat je dit niet alleen kan doen, en zegt dat je hem moet oppikken bij Firefly Island. Ga naar Roman toe en pik hem op, vervolg dan je weg naar het vliegveld. Onderweg zullen Niko en Roman nog een diepgaand gesprek hebben. Eenmaal aangekomen zullen enkele mannen Darko uit een busje gooien en wegrijden. Er volgt een cutscene waarin je ziet dat Darko een junkie is geworden, en hij zal vertellen dat hij iedereen verraden heeft voor geld. Omdat hij in de problemen zat heeft hij jullie verraden voor $1.000,-.[/font] Nadat de cutscene is afgelopen is de keuze aan jouw. Schiet hem neer, of laat het hoopje ellende voor wat hij is[/font]. Je keuze zal geen invloed hebben op het verhaal. Wanneer je hem vermoord[/font] zal Niko aangeven dat zijn leegte nog steeds niet is gevuld, wat hij dacht te vullen door Darko te vermoorden[/font]. Wanneer je hem laat leven zal Niko het er eerst moeilijk mee hebben, maar daarna inzien dat het eigenlijk niets uitmaakt voor wat er is gebeurt, en dat Darko's dood[/font] ook niets zou veranderen. Nadat je je keuze hebt gemaakt vraagt Roman je naar Brucie's huis te brengen. Wanneer je hem bij Brucie hebt afgezet zal Roman vragen of je mee naar binnen gaat. Niko zegt echter dat hij alleen wil zijn, en hij zal Roman bedanken dat hij mee is gegaan. Hierna is de missie geslaagd, Niko zal Bernie nog opbellen met het nieuws.

En de handige tip waarschuwt ons om niet bang te zijn om dat telefoontje te beantwoorden. De missie zelf houdt niets in.

Alleen ligt de keuze bij jouw...

Hopelijk heb je hier iets aan.

Bewerkt: door Ice Banana
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...