Jump to content

Map in game zetten

Recommended Posts

Geplaatst:

Heyy ik had een vraagje,

Hoe kan je een map in je eigen SA-MP server zetten want ik heb 't al gegoogled maar ik kon 't nergens vinden

dus als een van jullie me we helpen bedankt!! _O_ .

Greetz , WALLAH xD

Geplaatst:

meestal is het geen compleet aangepaste map wat mensen hebben (in verband met het dat andere dingen niet kunnen zien die jij wel ziet zoals objecten) maar een soort aangepaste samp waar bijv extra objecten aan zijn toegevoegd zoals een extra stunt plank of andere objecten die voeg je toe aan het script daar voor gebruik je de code CreateObject(objectid,X,Y,Z,Rotx,Roty,Rotz) de object ids kun je vinden op wiki samp ;)

groeten tinyq

Geplaatst:
meestal is het geen compleet aangepaste map wat mensen hebben (in verband met het dat andere dingen niet kunnen zien die jij wel ziet zoals objecten) maar een soort aangepaste samp waar bijv extra objecten aan zijn toegevoegd zoals een extra stunt plank of andere objecten die voeg je toe aan het script daar voor gebruik je de code CreateObject(objectid,X,Y,Z,Rotx,Roty,Rotz) de object ids kun je vinden op wiki samp ;)

groeten tinyq

Ok bedankt voor de hulp ^^ maar ik bedoelde ook , hoe je een custom map uberhaupt in je server zet? :O

Geplaatst:

Daarvoor kan je de MTA Map Editor gebruiken. Maak een map en sla 'm op. Daarna gooi je 'm door de convertor en je krijgt een kant en klare PAWN code die zo in je gamemode/filterscript kan.

=> Convertor <=

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...