tinyq Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 hallo ik heb alle poorten in router open ik heb gezien dat het werkt maar nu heb ik bij modem dit ingevoerd zie screen maar nou doet ie het nog niet kan iemand me zeggen wat ik verkeerd heb gedaan? heel erg bedankt alvast Reageren
Ymosky Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Misschien IP verkeerd ingevoerd? Het staat bij jouw op 192.168.2.100, ga naar start -> uivoeren -> cmd -> ipconfig, en check of het IP wat daar staat overeenkomt met wat je hebt ingevult. (Het kan wel is veranderd zijn, had ik pas geleden zelf namelijk) Reageren
tinyq Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) ik heb alles goed ingevoerd;) er staat duidelijk 192.168.2.100 anders zou mn router hem ook niet doorlaten en dat doet ie wel Bewerkt: 17 juli 2008 door tinyq Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.