Jump to content

cheats voor aut's

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo iedereen,

kent er iemand cheats voor auto's maar ik bedoel geen tank of quad of zo'n race wagen maar cheats bv.voor een super gt of een cheetha,greenwood enz.

alvast bedankt ^_^

Geplaatst:
hallo iedereen,

kent er iemand cheats voor auto's maar ik bedoel geen tank of quad of zo'n race wagen maar cheats bv.voor een super gt of een cheetha,greenwood enz.

alvast bedankt ^_^

Hey, :cya:

Hiervoor kan je deze carspawner gebruiken. Ik weet niet welk soort het is, maar als je een ID (nummer) moet invoeren moet je even in het 'vehicles.ide' bestand kijken. Dan druk je op CTRL+F

en zoek je naar de auto die je wil spawnen. Er zal een nummertje voorstaan, bijvoorbeeld 580. Dan geef je dat nummer als ID in. Je kan dan best even opschrijven wat de ID-nummers van de auto's die je het vaakst gaat spawnen.

Als het de andere soort carspawner is, zal je niet veel moeite hebben. Dan hoef je de auto te kiezen uit een lijstje. ^_^

Veel succes! :Y

Geplaatst:

Nee, zo'n codes bestaan niet. Je zal dus moeten zoeken naar de auto's of op >>deze<< pagina de vindplaats zoeken van de desbetreffende auto. ;)

Je kan ook een carspawner gebruiken, je auto zal dan voor je neus spawnen. Een carpsawner kan je >>hier<< vinden. Na het downloaden uitpakkken met >>Winrar<< en dan het bestand openen (Als je Vista hebt moet je met administrator rechten uitvoeren). In de map zit ook een lijst met alle ID's van de auto's. Zoek je auto op, voer de ID in en je auto zal gespawned worden. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...