Fbi-Crew Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 ik heb fifa 08 maar als ik op het icoontje klik dan komt een zwart scherm en dan gebeurt er nix Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Logisch dat er niemand iets zegt. Op welke console heb je hem? Op de PC? Dan moet je even uitleggen wat voor windows etc. je hebt. Geef wat meer informatie a.u.b. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Logisch dat er niemand iets zegt. Op welke console heb je hem? Op de PC? Dan moet je even uitleggen wat voor windows etc. je hebt. Geef wat meer informatie a.u.b. Okee Ik heb hem voor de pc, Windows XP, Als ik op het icoontje klik dan komm er zwate scherm en gebeurt er nix meer Kan iemand me helpen (bewerken deed het effe niet) Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Logisch dat er niemand iets zegt. Op welke console heb je hem? Op de PC? Dan moet je even uitleggen wat voor windows etc. je hebt. Geef wat meer informatie a.u.b. Okee Ik heb hem voor de pc, Windows XP, Als ik op het icoontje klik dan komm er zwate scherm en gebeurt er nix meer Kan iemand me helpen (bewerken deed het effe niet) Is het een orginele disc? Of heb je een gebrande? Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Logisch dat er niemand iets zegt. Op welke console heb je hem? Op de PC? Dan moet je even uitleggen wat voor windows etc. je hebt. Geef wat meer informatie a.u.b. Okee Ik heb hem voor de pc, Windows XP, Als ik op het icoontje klik dan komm er zwate scherm en gebeurt er nix meer Kan iemand me helpen (bewerken deed het effe niet) Is het een orginele disc? Of heb je een gebrande? orginele Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Heb je ook al gecontroleerd of er krassen op zitten? Dit is vaak het geval in dit soort dingen. Ga er anders ook even meteen vochtig doekje overheen. Probeer daarna nog eens. Ik hoop dat het helpt. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Heb je ook al gecontroleerd of er krassen op zitten? Dit is vaak het geval in dit soort dingen. Ga er anders ook even meteen vochtig doekje overheen. Probeer daarna nog eens. Ik hoop dat het helpt. Ik heb het al gecheckt maar nix er was toch een fifa 08 crash fix Reageren
Vegeta Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Je videokaart is niet sterk genoeg... Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Je videokaart is niet sterk genoeg... een vriend van me heeft de zelfde videokaart als de mijne maar fifa 08 doet het gewoon bij hem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.