auto Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 ik kan op mijn psp versie 2,71 geen gta meer spelen dat geld voor beiden spellen libertycity en vicecity storries ik heb het al geprobeerd met recovery mode door het op ( 266 300 en 333 te zeten maar het lukte niet verder heb ik het ook geprobeerd met 1,50 kernel dat werkte ook niet en nu weet ik echt niet hoe ik het kan oplosse heeft iemand een idee ? alvast bedankt , Kevin Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 Je zei in je vorige topic al iets over GTA spelen met een iso. Dat is illegaal, en daar mogen we je op het forum niet mee helpen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
auto Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 whaha ai aii pussyshit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuffie Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) ik kan op mijn psp versie 2,71 geen gta meer spelen dat geld voor beiden spellenlibertycity en vicecity storries ik heb het al geprobeerd met recovery mode door het op ( 266 300 en 333 te zeten maar het lukte niet verder heb ik het ook geprobeerd met 1,50 kernel dat werkte ook niet en nu weet ik echt niet hoe ik het kan oplosse heeft iemand een idee ? alvast bedankt , Kevin Je hebt een illegale firmwire, waarom een nieuwe topic aanmaken. Koop gewoon een nieuwe in de winkel Ps, Sony vond het een illegale versie, daarom zijn er nu updates beschikbaar ! Bewerkt: 16 juli 2008 door Fuffie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 Let a.u.b. op je taalgebruik. En zoals al ik het topic in GTA Vice city stories al werd gezecht is dat illegaal. En zal er een kleine kans zijn dat je hier word geholpen. Rinaldootje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts