stano666 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 speel nu lcs en ineens viel me op dat de voertuigen leesbare nummerborden hebben , elk type heeft haar eigen nummer , ze beginnen elk met de letters lc..en dan volgt het nummer , bv alle infurnessen dragen lc1020 de banshees : lc3099 enz. Super vind ik dat , dit soort details mis ik echter in gta 4 , niet dat het veel zou schelen maar toch... Groeten van iemand die zich nog steeds verbaasd over het feit dat de stories meer vruegde brengen dan 4 , maar das een ander verhaal . Reageren
Gijsso Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Dat is ook in GTA SA en VCS. De auto van Sweet in San Andreas heeft zelfs een plaat met Grove4L Reageren
dark-heaven Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Nja, nummerborden maakt het spel niet leuker of stommer, op zulke details kan je een spel niet beoordelen Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) Toch blijft het leuk. na zes maaden heb ik in SA nog altijd Pulaski zijn Buffalo in de garage staan gewoon omdat er PULASKI op staat . In SA is het ook al zo dat ieder type auto zijn nummerplaat heeft. Salutations, Bewerkt: 21 juli 2008 door Black Vegetable Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.