Jump to content

Unique Stunt Jumps probleem (XBOX)

Meneer-Probleem

Recommended Posts

Hee,

Ik heb GTA VC voor op de XBOX en ik heb hem al uitgespeeld voor 99% ik hoef nog maar 1 unique Jump alleen weet ik niet welke...

Weet iemand met GTA VC voor op de XBOX hoe je die ene Jump die ik nog moet snel kan vinden???

ik hoop dat er iets op te vinden is want ik wil ook wel eens met die 3 bodyguards in een auto op stap gaan... :puh:

Delen op andere websites

Hey

Hier een pagina met alle Unique Stunt Jumps uit GTA: Vice City. Zo kun je kijken welke je nog moet doen. Het duur misschien wel even maar als je echt voor de 100% wilt gaan is het zeker handig. ;)

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Delen op andere websites

Hey

Hier een pagina met alle Unique Stunt Jumps uit GTA: Vice City. Zo kun je kijken welke je nog moet doen. Het duur misschien wel even maar als je echt voor de 100% wilt gaan is het zeker handig. ;)

ja die pagina ken ik wel maar ik ben gewoon hopeloos geworden door het steeds opnieuw proberen van die stunts...

en dan komt er maar steeds geen ''Unique Stunt Jump'' in beeld te staan... :-(

Delen op andere websites

Hey

ja die pagina ken ik wel maar ik ben gewoon hopeloos geworden door het steeds opnieuw proberen van die stunts...

Ja, dan had je eigenlijk een checklist moeten maken.. :bonk:

Delen op andere websites

Hey

Ja, dan had je eigenlijk een checklist moeten maken.. :bonk:

Maar ik heb het spel niet in een keer uitgespeeld maar er zaten lange tijden tussen...

maargoed ik had het eigenlijk wel moeten doen ja... :puh::P:P

Delen op andere websites

Bij veel mensen is het naar mijn weten deze:

Unieke Stunt 32

Dit omdat hier een aanloop vanachter de struiken nodig is, en veel mensen deze aanloop alleen in het steegje nemen, probeer daarom eerst deze eens met een PCJ-600 en een aanloop vanaf de plek waar PCJ-Playground ongeveer begint, hierdoor heb je net iets meer vaart. En als dat hem niet is zul je ze toch alle 36 nog een keertje met een flinke vaart moeten nemen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...