MrKooKie Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 (bewerkt) Dit is de mijne GTA Tokyo wel te verstaan.. Bewerkt: 10 maart 2005 door MrKooKie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 maar je weet tog nog niet hoe het gaat heten ??? maar wel leuk bedacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Nou dan is dit de mijne: edit door The godfather: beetje jammer dat er grant staat Esther :lol: ^ | | | Oh ja je moest toch een nieuwe titel verzinnen? dus ik dacht laat ik de d maar veranderen in een t.......hahaha (nee hoor, ik had het helemaal niet in de gaten>>stom van mij zeg!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 beetje leeg Wat meer kleuren gebruiken zou al veel leuker zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 beetje leeg Wat meer kleuren gebruiken zou al veel leuker zijn Ja dat lukte niet erg....maar altijd beter nog dan die van jou, Oeps jij hebt helemaal niets! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Ik heb dit maar even in elkaar gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Die zijn leuk van die neppe :rolleyes: Net als bij San Andreas werden er ook allemaal neppe box arts op internet gezet. Wat vinden jullie van de mijne? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Ik heb ook weer een andere gemaakt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Wow Timov. and Scott16 ! Dat is zéér mooi !! Maak morgen ook een, moet nu even andere dingen doen met PS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Ja die zijn zeker mooi > hoe krijg je dat voor elkaar? heb je daar een programma voor? zou ik ook wel graag willen hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 Ja die zijn zeker mooi > hoe krijg je dat voor elkaar? heb je daar een programma voor? zou ik ook wel graag willen hebben. Volgens mij kun je dat gewoon met Photoshop doen. Met Photoshop kun je bijna alles doen. En ze zien er inderdaad wel erg mooi uit. Vooral die van Scott16. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 11 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 Stom dat ik erbij ben vergeten te melden dat je recties als: Hoe doe je dat? Cool gedaan!! Het lukt me niet even voor je moet houden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 Deze heb ik gemaakt. (denk niet dat ik deze gekopiërt heb omdat erop staat The Red Dragon maar dat komt omdat ik op een ander forum zo noem en ze wilen hier mijn naam niet veranderen ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 Iedereen zal buigen voor PlayStation®Hayate !! ( Zie logo ). En natuurlijk mijn eigen logo ( H* i.p.v R* ). :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2005 (bewerkt) ziet er geinig uit EDIT: Houd aub dit commentaar achterwegen! Bewerkt: 12 maart 2005 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.