Royce Da 5'9'' Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 het was niet bedreigend bedoeld aleen toelichtendmaar we dwalen af laten we ontopic blijven jaja :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 doe eens normaal EN RUSTIG!!!!!!!! <_< <_< :huh: :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 De 5 berichten boven mij, zie ik als spam, na 4x erop wijzen dat dit niet de bedoeling was... Vraag me af wat een (Mod) Moderator, of Admin hiervan vind? Ik stel voor: - Nog meer spam is warn. - Offtopic-achtigheid is slotje. - Spam is slotje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Mijn fanart van GTA Sin City. Aan dit logo heb ik zeker een half uur zitten werken om het GTA San Andreas in een GTA SIN CITY logo te veranderen. Nu de rest van het doosje nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 vind het toch nog knap gedaan joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) goedgedaan joriz die tekst is echt vet edit hier is er nog een van mij Bewerkt: 6 april 2005 door bjorn12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 goedgedaan joriz die tekst is echt vetedit hier is er nog een van mij Bjorn 12 jouwe is mooi zeg! En die van Joriz is ook heel erg cool. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aloyz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 Mijn fanart van GTA Sin City.Aan dit logo heb ik zeker een half uur zitten werken om het GTA San Andreas in een GTA SIN CITY logo te veranderen. Nu de rest van het doosje nog toen ik het las had ik meteen een hoesje gemaakt, ik ben je dus voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 Mijn fanart van GTA Sin City.Aan dit logo heb ik zeker een half uur zitten werken om het GTA San Andreas in een GTA SIN CITY logo te veranderen. Nu de rest van het doosje nog nu snap ik ook gelijk ( door je 1 april grap) waarom je dat gemaakt hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aloyz Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 Mijn fanart van GTA Sin City.Aan dit logo heb ik zeker een half uur zitten werken om het GTA San Andreas in een GTA SIN CITY logo te veranderen. Nu de rest van het doosje nog nu snap ik ook gelijk ( door je 1 april grap) waarom je dat gemaakt hebt ik heb er nog één gemaakt; RATE IT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 (bewerkt) hier is die van mij wel met paint gedaan daar om is het zo anders Bewerkt: 8 april 2005 door azert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 het was niet bedreigend bedoeld aleen toelichtendmaar we dwalen af laten we ontopic blijven Ah oke srry :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) Na een succes op Grand Theft Auto : Hayate. Released HayateStar voor op de HayateStation nu : *kuch* Grand Theft Auto : Hood Open fototje > maak 'm cartoonie = box art Bezig met : 3D maken van de rand Schaduw om het boxje Realistish maken Bewerkt: 9 april 2005 door Hayate X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) Hayate X jouwe is zoals altijd cool! Dit is de mijne: [shame,Shame :wub:] Bewerkt: 9 april 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Versie 2 : Na een succes op Grand Theft Auto : Hayate. Released HayateStar voor op de HayateStation nu : *kuch* Grand Theft Auto : Hood SUCCAAAS !!!1 Na wat te vloeken en slaan is hij eindelijk gelukt, het probleem zat hem in de drop shadow ( realistisher effect ). Kon hem niet transparant maken, anders krijg ik weer dat irritante randje. Hij kost euro 60,- Exclusief bij Bart Hayate, InterHayate, H-plaza en de Toys 'h me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.