Burak Zengin Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Hier, dit is mijn GTA cover: Mijn versie gaat 'GTA 4' heten, met: - Istanbul - Parijs - Rome (+ Sicilië) - Moskou Groeten, Burak Reageren
Burak Zengin Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 (bewerkt) Mijn nieuwste creatie. Het gaat Grand Theft Auto: World heten en de volgende steden komen er in: - Istanbul... - New York... - Moskou... - Amsterdam... - New Delhi (+ de Taj Mahal)... - Parijs (+ de Alpen)... - Rome (+ het stadje Pisa)... - Peking (+ de Chinese muur)... - Sydney... - Tokio... Beetje veel steden, maar ja... Groeten, Burak Bewerkt: 12 maart 2005 door Burak Zengin Reageren
Scott16 Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Ik heb weer een nieuwe gemaakt. Dit is gewoon een remix van een paar versies! Reageren
Burak Zengin Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 (bewerkt) Waar kun je die GTA lettertypes downloaden? Edit: Ik heb de lettertype gedownload van www.gtagames.nl, maar hoe kun je ze gebruiken? Ik kan ze alleen maar bekijken... Sorry dat ik even off-topic ben gegaan, maar ik vond het zonde om alleen voor dit een hele nieuwe topic te openen. Edit 2: Ik heb mijn antwoord al gekregen. We kunnen weer on-topic. Bewerkt: 13 maart 2005 door Burak Zengin Reageren
bjorn13 Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 (bewerkt) hier is mijn zelf gemaakte cover van (the GANGSTA GAME) ik vind hem wel een beetje mooi ik heb het maar sneletjes gemaakt --------------- Bewerkt: 14 maart 2005 door bjorn12 Reageren
Mathiz Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 ik heb er ook een gemaakt :lol: met china en de steden Peking, Hong kong en Xian (ik ben hier nog niet zo goed in maar dat komt nog wel eens goed ) Reageren
Mark B. Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 hey Esther, GTA is met een D niet met een T he!! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 edit door The godfather: beetje jammer dat er grant staat Esther Dit was al gezegd, en ook is gezegd door Joriz en door mij dat je reacties als.. Cool man! Hoe doe je dat? Het lukt me niet Voor je moest houden... LET OP!: HOU DE BOVEN GENOEMDE REACTIES VOOR JE! Zucht... Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 kan iemand mij zo'n een programma doorsturen wil het graag zelf doen Reageren
Mathiz Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 op alle computers zit standaard paint dus daar hoor je het ook mee te kunnen doen en trouwens jou vraag valt onder de katogorie Hoe doe je dat? <_< Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 op alle computers zit standaard paint dus daar hoor je het ook mee te kunnen doenen trouwens jou vraag valt onder de katogorie Hoe doe je dat? <_< Jaja rustig he <_< Reageren
Mathiz Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 (bewerkt) het was niet bedreigend bedoeld aleen toelichtend maar we dwalen af laten we ontopic blijven Bewerkt: 31 maart 2005 door Mathiz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.