Aloyz Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 hoesje 1 GTA Waphil, met als steden: Philadelphia, New York en Washington D.C. hier een screenshot: hier nog één, GTA Monaco; hoesje 2 en mijn droom, GTA Holland; hoesje 3 ik blijf niet stil zitten, ik heb zoveel ideeën; hoesje 4 op een ander forum sta ik dan ook bekend als The "Fake GTA Next Boxes" King Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Ik ga hem direct gaan halen bij Bart Hayate,dicht in mijn buurt. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 @ Hayate X je gaat zeker een multinational beginnen met al die winkels, ik merk dat je grootse plannen hebt. Ga je al die bedrijven opkopen :rolleyes: . Ik merk zo langzamer hand dat die teken programma's wel erg handig zijn om al die dingen te maken. Alleen dat programma kost veel geld toch of niet. het lijkt me wel wat om dat programma te kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 @ Hayate X je gaat zeker een multinational beginnen met al die winkels, ik merk dat je grootse plannen hebt. Ga je al die bedrijven opkopen :rolleyes: .Ik merk zo langzamer hand dat die teken programma's wel erg handig zijn om al die dingen te maken. Alleen dat programma kost veel geld toch of niet. het lijkt me wel wat om dat programma te kopen. * kuch * 700 - 1000 euro * kuch * Ja, ik wil in het echt ook wat doen met games/gra. media Maar dat doet er niet toe ... Ga mn box nu nog wat realistisher maken ( meer "GTA" style ), en zal nog een ingame screenshot proberen te maken ( hud etc. ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Wow dat gaat me iets boven me pet, 700 tot 1000 euro. Laat dat dan maar zitten. @ hayate ben je verkouden ofzo, met al dat gekuch in je posts? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 weer ontopic een creatie van 15 minuten: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 nu er nog een prijs bij zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 (bewerkt) Kom ik weer aan met wat heel boeiends : Grand Theft Auto : 69 Dit is de HUD : Wapen Health Ammo ( nieuw ) Respect. Je moet je respect-balk zo gevuld mogenlijk te krijgen d.m.v Gang-banging, Rappen, en een G-look te hebben. Ben meer aan het maken hoor . Probeer op dit moment een in-game screenshot te maken !! :lol: En een Cut scene : WIP ! Bewerkt: 13 april 2005 door Hayate X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 cool gedaan! hoe heb je dat gedaan? San Andreas screenshot genomen en dan vervormd ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 @GTA-Lover, had ik niet gezegd dat je die reacties voor je moest houden? @Hayate X, als je de fill-in van je vuist van de HUD één tint donkerder wit maakt is hij niet doorzichtig en valt het niet op dat hij niet helemaal wit is.. Maar anyway, complimenten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sixstar Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 heel mooi hayate x Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 timotees, je kan als je op eigenschappen van het plaatje klikt zien wat het adres is vervolgens post je dat adres tussen de tags in [IMG= en ] dan zie je het plaatje gewoon hier @sixstar Jij bent dus de laatste waartegen ik zeg dat je die reacties voor je moet houden!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 GTA: Desert Box Art Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 het zou wel lijp zijn als het in Rio de Janeiro in Brazilië zou zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 het zou wel lijp zijn als het in Rio de Janeiro in Brazilië zou zijn Hou nou juist dat soort reacties voor je, of wees er mee eens dat ik je voortaan spammer noem... Je kan natuurlijk je domme spam bericht edit-en met een ECHT plaatje van jou GTA! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.