Burak Zengin Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 (bewerkt) De mijne gaat ''Grand Theft Auto: Istanbul'' heten. En dit voor het geval dat het ''Grand Theft Auto: Sin City'' wordt. Groeten, Burak... Bewerkt: 3 mei 2005 door Burak Zengin Reageren
Eli R Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Nederland = in engels, The Netherlands, ook wel genoemd The lowlands, dus waarom niet The Downlands, gebaseerd op het harde leven in nederland dat sommigen leiden, zoals ik. Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 wie weet een goeie nieuwe PS3 logo Reageren
Arjen Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 wie weet een goeie nieuwe PS3 logo Maak van de 2 een 3 en je bent klaar. :blink: Dit hoor je niet via dit topic te vragen. Vraag het anders via PB aan iemand. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 (bewerkt) Misschien Grand Theft Auto: Bitchin' Hier een screentje: [hebk ff snel in 5 minuten gemaakt] http://img158.echo.cx/my.php?image=15ue.png of euhm... Grand Theft Auto: The Documentary? Bewerkt: 29 mei 2005 door DaddyPimp Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 (bewerkt) Ik heb er ook een gemaakt, maar niet zo mooi als de anderen Bewerkt: 24 mei 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
Burak Zengin Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Zie hier 'Grand Theft Auto: United States': Groeten, Burak... Reageren
Jarno Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Ik werk aan een mini trailer. Met screenshots van fanart (meeste zelf) Heb je zelf mooie fanart (Liefst van GTATokyo, GTA4 en/of GTASinCity) en wil je die in de trailer. PB hem of add me op msn of mail me Reageren
Stino Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 Dit heb ik ff in 5 min gemaakt :lol: Reageren
Burak Zengin Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Ik heb een lege cover voor de Playstation 3 gemaakt. Iedereen die wilt, kan deze cover gebruiken, om er een cover van de volgende GTA van te maken. Alsjeblief... Groeten, Burak... Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 (bewerkt) Ik heb een lege cover voor de Playstation 3 gemaakt. Iedereen die wilt, kan deze cover gebruiken, om er een cover van de volgende GTA van te maken.Alsjeblief... Groeten, Burak... Thx Burakske... 'k heb 'm nu al gebruikt om een nieuwe voorkant te ontwerpen En hier het resultaat Bewerkt: 2 juni 2005 door DaddyPimp Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Gevonden op internet, maker onbekend ( mogelijk gelekt bij RockStar ) Ik vond hem te leuk om niet te tonen... Reageren
Kraay Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Thx Burakske...'k heb 'm nu al gebruikt om een nieuwe voorkant te ontwerpen En hier het resultaat Germandy ... foutje zeker voor de rest wel mooi B) Reageren
mewhywhy Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Gevonden op internet, maker onbekend ( mogelijk gelekt bij RockStar )Ik vond hem te leuk om niet te tonen... haha dies lekker orgineel *applause* Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) Thx Burakske...'k heb 'm nu al gebruikt om een nieuwe voorkant te ontwerpen En hier het resultaat Germandy ... foutje zeker voor de rest wel mooi B) Ow.... cker een typfoutje gemaakt ff veranderen Hier iestie weer: (Zonder Germandy) Bewerkt: 7 juni 2005 door DaddyPimp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.