Burak Zengin Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Ik heb twee lege Playstation 3 doosjes gemaakt (met originele Playstation 3 lettertype). Wie het wil, mag het gebruiken bij het maken van een GTA 'Next' doosje. De zwarte versie De witte versie Veel plezier... Groeten, Burak... Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 Is er een simpele manier bij Paint Shop Pro om foto's "cartoonie" te laten lijken? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) Is er een simpele manier bij Paint Shop Pro om foto's "cartoonie" te laten lijken? Ik denk dat je beter met Photoshop kan werken. Daar zijn veel tutorials over te vinden op internet (www.good-tutorials.com). Daar kun je onder andere vinden hoe je een plaatje cartoon kan laten lijken *edit* Ik heb een cover gemaakt voor mijn eigen verzonnen GTA met behulp van Burak Zengin's playstation 3 hoesje. En hij heet: Grand Theft Auto EUROPE VERSION. Bewerkt: 8 juni 2005 door snorege Reageren
henk_jan Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Gevonden op internet, maker onbekend ( mogelijk gelekt bij RockStar )Ik vond hem te leuk om niet te tonen... ik hoop voor R* niet dat dit een gelkte is Hij is een beetje lullig, maar veder heel leuk Reageren
MrKooKie Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Nou, nog meer onzin posts zijn niet nodig... Hier gaat een slotje op. (Gesloten i.v.m. spamberichten) Reageren
MrKooKie Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2005 Het topic is weer geopend op verzoek, alleen zijn er voorwaarden... - Geen vragen, alleen art. - Geen opmerkingen. - Alleen art. - Geen discussies. Bij het eerst volgende domme bericht wordt het voor goed gesloten...' (Geopend op verzoek) Reageren
Gogetta Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Dit heb ik gemaakt Groetjes Gogetta© Reageren
kortman_8 Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Royce Da 5'9'' je plaatje is veel te groot Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Woaw :o , hoe heb je dat gemaakt :huh: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Woaw :o , hoe heb je dat gemaakt :huh: ICE COLD KILLA, je bent echt een verschrikkelijke n00b ofniet? zucht... (Gesloten i.v.m. het domme spam bericht waar al 10x over gewaarschuwd is van ICE COLD KILLA) Reageren
MrKooKie Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 ik heb het topic weer geopend en geboost omdat er in de komende tijd nog wel wat nep tevoorschijn komt, en het is een beetje een standaard topic... Alleen wel aan de regels van het topic houden! ( Geopend vanwege de standaardheid) Reageren
arnie Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Jeey, dit topic is terug open Ik heb dat zelf ook iets gemaakt : Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Nasty-Toilet-Man heeft er ook nog een gemaakt, maar ik post hem ff voor 'm: Gta D12 Edition Bewerkt: 15 oktober 2005 door DaddyPimp Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Door: Flitskikker - Gemaakt met: Microsoft Office PowerPoint 2003 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mijn GTA Holland-spulletjes... GTA Holland Wallpaper GTA Holland Cover GTA Holland CD GTA Holland Manual Die stelt MCG voor. MCG = Martijn Computer Games. Ik heet Martijn dus....... Bewerkt: 16 oktober 2005 door flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.