Dennis0702 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Hallo, Ik wou even een 100% savegame van gta san andreas downloaden en instaleren enzo alleen kan ik in mijn documenten de map San andreas user files niet vinden. Kan iemand mij hier mee helpen? Heb versie 2. Dennis Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) Heb je al de zoekfunctie van Windows gebruikt? Mogelijk kijk je in een verkeerde map ('Mijn Documenten' of in Vista kortweg 'Documenten'). Wat ik ook wel eens hoor, is dat de savefiles op de één of andere vreemde manier in de GTA San Andreas-map komen. Mocht hij daar ook niet ergens staan, kun je hem in 'Mijn Documenten' gerust aanmaken, dat zou geen probleem moeten zijn. @ hieronder: Ik raad je aan voortaan op 'Bericht voorbeeld' te drukken Bewerkt: 16 juli 2008 door VWO-er Reageren
Ice Banana Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) Edit; Ow net te laat Jazeker hoor, die map staat in je Documenten, dus niet op je :C ding. Je vindt je Savegames terug bij "Mijn Documenten (OF gewoonweg Documenten op Vista) - GTA San Andreas User Files en dan ben je er. Hier heb je nog een map instaan waar je je foto's hebt instaan die je genomen hebt met je camera Ingame, en je User tracks. Dat is de muziek die je er zelf hebt ingestopt. Daaronder vindt je nog een gta_sa.set , dat zijn al je controls die hebt ingesteld. En nog daaronder vindt je dan je savegame's, die worden aangeduid met GTASAsf(slotnummer).b . Dat is een savegame. Als je een nieuwe Savegame erin wilt hebben, kijk dan voor de juiste versie en kopieer het bestandje daarin. Als je GTA SA dan opstart staat je Savegame op de plaats waar het Slot nummer overeenkomt (slots zijn dus savegame locaties, er zijn er negen, voor negen verschillende savegames). Zo Screenschot; Bewerkt: 16 juli 2008 door Ice Banana Reageren
Dennis0702 Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Thx hij doet het:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.