Wienish Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Heyhey, ik ben de laatste tijd nogal geïnteresseert in Nederlandse muziek. Vooral Bløf, Acda & de Munnik en Veldhuis & Kemper spreken mij aan. Ik was benieuwd wat jullie het mooiste/beste Nederlandse nummer 'ooit' vinden. Het nummer hoeft niet per sé Nederlandstalig te zijn, maar het moet wel met Nederland te maken hebben (en dan bedoel ik niet dat het gewoon een nummer is waarin het woordje Holland ofzo toevallig in genoemd wordt, maar de titel, de zanger(es), uitgever etc. allemaal Amerikaans ofzo zijn. Mijn persoonlijke favoriet is nog altijd Van Dik Hout - Stil in Mij. Het nummer werd o.a. gezongen op de bruiloft van Willem-Lex en Maxima. Veel postplezier. Mvg, Alex Reageren
AwiVC Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 , gouwe ouwe met een zachte g. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Brandhaard - Kerkbrand Fluisterwoud - Langs Galg en Rad Voor de Nederlandse maar niet-nederlandstalige nummers... Defender - Metal Church Sinister - Leviathan Reageren
Wienish Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) Spookrijders - Klokkenluiders Ook goed nummer. Alleen 't einde is zóó vorige eeuws xD Bewerkt: 18 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren
.Senne Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 brain power-spraakwater ben belg, maar vind dat nog wel n goed nummer kent iedereen trouwens warschijnlijk, kon wel geen youtube vinden Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Golden earring-Twilight zone name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Van Halen-Running with the devil(een nederlandse gitarist) name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Reageren
NandroDavids Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 brain power-spraakwater ben belg, maar vind dat nog wel n goed nummer kent iedereen trouwens warschijnlijk, kon wel geen youtube vinden Misschien had je op Extince - Spraakwater moeten zoeken. Reageren
.Mic Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Heideroosjes - Damclub Hooligan (zo heettie toch?) Heideroosjes - Dood Zijn Peter Pan Speedrock is ook wel leuk, maar engelse teksten. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Alleen Tiesto meer niet E Tiesto is een Nederlander hootr. Reageren
Fuffie Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ik ben altijd niet zo heel erg fan geweest van Nederlandse hits. Ik vind het een beetje rare muziek, zoals Jan Smit ect... Reageren
PatrickW Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 osdorp posse - origineel amsterdams Doe Maar - Nederwiet Reageren
FireFighter Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ik denk euhm.. André hazes dacht ik (met bloed, zweet en tranen) en nog een lied van dat duo Renee, gordon dacht ik en Gerard. Reageren
Daan007 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Doe Maar - Nederwiet One day fly - I wanne be a one dat fly! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.