Jump to content

Driving School

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen,

Ik heb hulp nodig bij de laatste missie van de Driving school

Ik haal de misie steeds rond de 150 seconde terwijl ik hem binnen 120 seconde moet halen.

Iemand Tips?

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Op de bumper van je auto zitten, zo zie je de bochten beter aankomen.

Als het ook nog aan het slippen ligt kan je gewoon even oefenen met andere auto's op de weg die slippen om het te oefenen.

Succes nog :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoelt "city slicking",

De sleutel is om zo weinig mogelijk schade op te lopen en niet stil te staan. Het beste is om over de tramrails te rijden om tegenliggend verkeer te voorkomen. Maar let dan wel op voor de tram. Overigens moet je maar onder de 1 minuut en 40 seconden, terug zijn. Als je de route neemt, die op Wikigta omschreven staat , hieronder dus heb je toch nog een leuke kans om zo snel mogelijk door San Fierro te scheuren.

Er zijn verschillende routes om goud te halen, maar de beste en de meest logische is deze: Rijdt met je auto vanaf de Driving School gelijk de eerste de beste straat in. Dit is een hoofdweg en deze gaat tot heel diep in San Fierro, door een gedeelte van deze straat rijdt de tram, gebruik de tramrails om zo weinig mogelijk last te hebben van het overige verkeer. Maar dit is niet de hele tijd zo, je moet verkeer ontwijken en goed uitkijken. Als je op een gegeven moment niet meer rechtdoor kunt moet je naar rechts en dan weer links. Dan rij je door totdat je bij een steile bocht naar beneden komt. Neem wat gas terug en gebruik eventueel de rem, maar je auto mag niet stilstaan en je mag ook geen schade oplopen. Rijdt nu door de marker en geef weer vol gas, ga rechtsaf na de marker en volg de grote vierbaansweg. Rijdt deze helemaal af totdat deze eindigt in een tweebaansweg, je kunt helemaal doorrijden tot aan de marinebasis in de haven. Ga na de fabriek "Solarin Industries" rechtsaf en rijdt bij de Driving School in de rode marker. Je hebt kans dat je niet onder de twee minuten rijdt, maar dat ligt puur aan je snelheid.

Bron: WikiGTA.

Hieronder;

Jazeker, maar dat ligt aan de speler zelf of hij cheat of niet :D.

Bewerkt: door Ice Banana

Je hebt het vast over City Slicking, daarin moet je zo snel mogelijk door San Fierro naar een bepaalde locatie rijden.(Heen en terug) Zonder de auto te beschadigen. :Y Zorg gewoon dat je op een lekker tempo rijd en wees vooral niet gefrustreerd. ;) Neem de handigste/snelste route, dat is volgens GTAmissions deze:

Edit: 2 mensen die me voor waren. :roll:

Bewerkt: door GrandTheftTwanO

Zoals je kan zien heet dat filmpje "de slechtste route ooit" :cab: .. ik zal een filmpje laten zien die ik gebruikt (gezien) heb voor het halen van mijn record:

Dit is ongetwijfeld de snelste route al moet je bij de landing op de rails wel 'n beetje geluk hebben hoe je terrecht komt: even uitvogelen waar je precies die sprong wel of niet kan maken. Succes ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Zoals je kan zien heet dat filmpje "de slechtste route ooit" :cab: .. ik zal een filmpje laten zien die ik gebruikt (gezien) heb voor het halen van mijn record:

Dit is ongetwijfeld de snelste route al moet je bij de landing op de rails wel 'n beetje geluk hebben hoe je terrecht komt. Succes ^_^

Het is misschien wel een slechte route maar wel snel. :clown:

De maker van dat filmpje heeft veel geluk gehad door bij die koprol geen schade te hebben opgelopen. Daarnaast verschillen de eindtijden bijna 14 seconde van elkaar. :7

Edit: Maar ik denk dat de topicstarter nu wel genoeg informatie en inspiratie heeft om een goede route voor zichzelf uit te stippelen.

Geplaatst:
De maker van dat filmpje heeft veel geluk gehad door bij die koprol geen schade te hebben opgelopen. Daarnaast verschillen de eindtijden bijna 14 seconde van elkaar. :7

Ja, maar als je het zelf rijd kun je gewoon rustig aan doen.

Omdat je een groot deel afsnijd. Voor de snelle manier moet je wel geluk hebben. :*D

Geplaatst:

Ineens gaat het topic over iets anders :bonk:

lol :?

Ik weet niet wat jij anders vind maar het gaat nog steeds over de Driving School in SA. :clown:

Geplaatst:

Dit is ongetwijfeld de snelste route al moet je bij de landing op de rails wel 'n beetje geluk hebben hoe je terrecht komt: even uitvogelen waar je precies die sprong wel of niet kan maken. Succes ^_^

De maker van dit filmpje gebruikt alleen wel een andere auto die Niet slipt in de bochten.

Nee hoor! Ook in dat filmpje zie je een Super GT! Zoals je in het recordboek kan zien heb ik, ook met een Super GT, een snellere tijd gezet dan in het filmpje (halve seconde sneller). Je moet alleen wel weten hoe je met de Super GT om moet gaan. Slippen gebeurd al snel met de Super GT: bij te scherpe bochten (stuur dus voorzichtig) en bij teveel remmen (gebruik de rem ook voorzichtig). Rem en stuur daarom ook nooit tegelijk! I.p.v. remmen is vaak beter om alleen het gas los te laten. Maar je hoeft ook niet zo snel te zijn als in het filmpje, 100 seconde is al voldoende voor goud. Het is lastiger om schade-vrij te blijven dan op tijd terug te zijn. Succes ^_^

Edit: Als het niet lukt kan je altijd nog een aanvraag indienen bij Savegame Aanvraag, ik doe 'm met alle plezier voor je.

Geplaatst:

een Savegame zou leuk zijn als ik het op de PC had, jammer genoeg ik alleen mijn trouwe PS2.

Nu herkende er wel een Super GT in. mijn fout. Ik reed het eerste deel tot die chekpoint zal ik het maar noemen goed, maar daarna reed ik door die bocht en niet rechtdoor op die kruising. dat was mijn fout. k zal het vanmiddag weer proberen.

Geplaatst:
een Savegame zou leuk zijn als ik het op de PC had, jammer genoeg ik alleen mijn trouwe PS2.
Met Armax kom je al een heel eind op dit forum, wat betreft savegames. ASPHALT of ik kunnen je dan verder helpen. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...