sander895 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 ik heb een nieuwe easter egg gevonden in het park. kennen jullie nog Cock Rock uit san andreas er is nu ook zo iets maar nu noemt het Le Knobeliske. bij le knobeliske is er ook een plaatje waar op saat:''LE KNOBELISKE PRESENTED TO LIBERTY CITY BY C. SHUTCHOMOUR 2007''. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Typische Easter Egg voor Rockstar. Mooi gevonden. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Dat standbeeld kan ook kapot als er je erop schiet. Bij een missie rijdt je er ook tegenaan bij een achtervolging. Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 ik heb een nieuwe easter egg gevonden in het park.kennen jullie nog Cock Rock uit san andreas er is nu ook zo iets maar nu noemt het Le Knobeliske. bij le knobeliske is er ook een plaatje waar op saat:''LE KNOBELISKE PRESENTED TO LIBERTY CITY BY C. SHUTCHOMOUR 2007''. Jah die heb ik ook wel is gezien:p toen dacht ik o ja is t weer is niet zo xD. Maar ik wist niet dat tie ook een naam had zo die naam door elkaar gehusseld zijn? dat t iets anders word als je t veranderd? Reageren
Robin B Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Ik ken hem wel.Wat raar dat ie niet gepost is? Hij staat open en bloot in middle park. Reageren
blacklord Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Ik ken hem wel.Wat raar dat ie niet gepost is? Hij staat open en bloot in middle park. Ik denk dat je dat wel kan zeggen. Reageren
vercetti-pd Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) ik heb een nieuwe easter egg gevonden in het park.kennen jullie nog Cock Rock uit san andreas er is nu ook zo iets maar nu noemt het Le Knobeliske. bij le knobeliske is er ook een plaatje waar op saat:''LE KNOBELISKE PRESENTED TO LIBERTY CITY BY C. SHUTCHOMOUR 2007''.Jah die heb ik ook wel is gezien:p toen dacht ik o ja is t weer is niet zo xD. Maar ik wist niet dat tie ook een naam had zo die naam door elkaar gehusseld zijn? dat t iets anders word als je t veranderd?. het enige lochise wa ik er uit kan halen is kno(w) Beliske klinkt als Bellic achternaam van Niko C. Shut cho= yo(ur'e) mour=mouth Bewerkt: 19 juli 2008 door vercetti-pd Reageren
jobator Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 ik heb een nieuwe easter egg gevonden in het park.kennen jullie nog Cock Rock uit san andreas er is nu ook zo iets maar nu noemt het Le Knobeliske. bij le knobeliske is er ook een plaatje waar op saat:''LE KNOBELISKE PRESENTED TO LIBERTY CITY BY C. SHUTCHOMOUR 2007''.Jah die heb ik ook wel is gezien:p toen dacht ik o ja is t weer is niet zo xD. Maar ik wist niet dat tie ook een naam had zo die naam door elkaar gehusseld zijn? dat t iets anders word als je t veranderd?. het enige lochise wa ik er uit kan halen is kno(w) Beliske klinkt als Bellic achternaam van Niko C. Shut cho= yo(ur'e) mour=mouth kan door een itiliaan gemaakt zijn... Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik ken hem wel.Wat raar dat ie niet gepost is? Hij staat open en bloot in middle park. Je hebt wel weer een leuke woordkeuze jij XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.