Kronal Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Kan iemand mij helpen met bovenvermelde missies want word er zenuwachtig van Alvast bedankt GTAVCsf3.b Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Ik wil hem wel voor je doen. Reageren
Kronal Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Ik wil hem wel voor je doen. Thnx a lot Ik word er een beetje te agressief van Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) Dildo Dodo : Missie Voltooid - Beloning : $ 2.000,- Volgende missie: Martha's Mug Shot Ik heb bij het behalen van Dildo Dodo geen Cheats en/of Mods gebruikt. Demolition Man : Missie Voltooid - Beloning : $ 1.000,- Volgende missie: Two Bit Hit Ik heb bij het behalen van Demolition Man geen Cheats en/of Mods gebruikt. Nog veel plezier bij het spelen van GTA: Vice City. Savegame: GTAVCsf3.b Thnx a lot Ik word er een beetje te agressief van Moet je niet doen.. Ohja, en nog van harte welkom op dit forum DSgregor Bewerkt: 16 juli 2008 door DSgregor Reageren
Kronal Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Hey man bedankt hoor, ben superblij nu Kan ik er weer tegenaan nu Reageren
TommyGunz Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 ik doe het demolition man met cheats, anders kom ik tijd te kort! Reageren
tommy1213 Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 ik doe het demolition man met cheats, anders kom ik tijd te kort! welke cheat gebruik je dan om de tijd langzamer te laten gaan??? En ik snap missi dildo dodo niet hoe moet ik opstijgen wil iem ff reageeren ?>? Alvast bedankt Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Als ik me het nog goed herinner, stijg je op met 9 en 6 op je nummerieke toetsenbord. Reageren
Nissan Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Ow grappig, ik speel Vice City op een laptop, en heb die Numerieke toetsen dus niet xD. Reageren
Vansloneker Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ow grappig, ik speel Vice City op een laptop, en heb die Numerieke toetsen dus niet xD. NumLock Reageren
Bayside Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ow grappig, ik speel Vice City op een laptop, en heb die Numerieke toetsen dus niet xD. NumLock Wat probeer je te zeggen? Hij zegt dat hij die toetsen niet heeft, niet dat ze niet werken. Reageren
Damos Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Dat je dankzij de numlock alsnog met de andere toetsen kunt gebruiken. Reageren
Baffie Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Dat probleem los je op een laptop niet op met de Num-lock, iedereen met een laptop heeft dat probleem, maar is heel makkelijk te verhelpen. Als je in het hoofdmenu naar options ga, staat daar configure controls, o.i.d. waarmee je de toetsinstellingen kan veranderen. Verander dan de Num9 en Num6 met een toets die wel op je toetsenbord zit, bijvoorbeeld P en L, en hele probleem is opgelost. Het spel wacht op Num6/9, maar aangezien die toetsen niet op het toetsenbord staan, krijgt die dat signaal niet, het signaal van de gewone 6 en 9 reageert die niet op, maar met bovenstaande handeling heb je nergens last meer van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.