Jump to content

last van Ie antivirus

Recommended Posts

Geplaatst:

wie kent het virus Ie antivirus je krijgt Windows waarschuwing naar een site waar je een antie scanner kan downloadde niet doen dit crash je pc ik heb dit virus ik heb al gescand met spywaredocter,mcfee,spyhunter en ik ben nu bezig met spybot search and destroy ze vinden het virus wel maar verwijderen het niet volledig :(

ik begin niet aan hitmanpro 2 omdat daar mijn pc door crash en het word afgeraden hoor ik vaak dus

heb iemand dit virus gehad??? of weet er raat mee??

help me alsjeblieft want ik heb geen zin om mijn pc op nieuw te installeren ik heb wel alles op een veilige schijf staan

maar het duurt veel te lang op alles weer te installeren

Geplaatst: (bewerkt)

Als je zoveel hebt gescand en de virus nog steeds niet helemaal verwijdert is, denk ik dat je gewoon het beste een Hijack logje op Nucia forums plaatst.

Download Hijack This. Na het installeren open je HijackThis en druk je op: ''Do a System scan and save a logfile''. Na het scannen opent hij een kladblok. Kopieer alle gegevens die hij in het kladblokje plaatst, en plaats het op Nucia (je moet er geregistreerd zijn). Als onderwerp ''Ik heb een virus''. Leg uit dat je hebt gescant met veel programma's en dat het niet helemaal weggaat. Plaats ook je systeemgegevens (besturingssysteem!). Je moet het op Nucia plaatsen, want ik denk dat je hier geen Hijackhelpers vind (of als je een andere website hebt waar Hijackhelpers zijn..). :N Als iemand een reactie post (kijk wel of het een hijackhelper is, wat 99% wel moet zijn), geeft hij als het goed is een paar zinnen/regels die je moet verwijderen. Let op: Hij kan ook zeggen dat jou logje in orde is maar dat denk ik niet.

Wanneer hij zegt dat je bijvoorbeeld regel ''040 HKEY blabla'' moet verwijderen, start je hijack, en dit keer doe je alleen: ''Do a system scan only''. Wanneer hij klaar is, zoek je die regel/regels op die de hijack helper je gegeven heeft, en verwijder je die.

VERWIJDER DUS ALLEEN REGELS DIE DE HIJACKHELPER JE GEGEVEN HEEFT!!!!!

Heel erg veel succes. :Y

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst:
Als je zoveel hebt gescand en de virus nog steeds niet helemaal verwijdert is, denk ik dat je gewoon het beste een Hijack logje op Nucia forums plaatst.

Download Hijack This. Na het installeren open je HijackThis en druk je op: ''Do a System scan and save a logfile''. Na het scannen opent hij een kladblok. Kopieer alle gegevens die hij in het kladblokje plaatst, en plaats het op Nucia (je moet er geregistreerd zijn). Als onderwerp ''Ik heb een virus''. Leg uit dat je hebt gescant met veel programma's en dat het niet helemaal weggaat. Plaats ook je systeemgegevens (besturingssysteem!). Je moet het op Nucia plaatsen, want ik denk dat je hier geen Hijackhelpers vind (of als je een andere website hebt waar Hijackhelpers zijn..). :N Als iemand een reactie post (kijk wel of het een hijackhelper is, wat 99% wel moet zijn), geeft hij als het goed is een paar zinnen/regels die je moet verwijderen. Let op: Hij kan ook zeggen dat jou logje in orde is maar dat denk ik niet.

Wanneer hij zegt dat je bijvoorbeeld regel ''040 HKEY blabla'' moet verwijderen, start je hijack, en dit keer doe je alleen: ''Do a system scan only''. Wanneer hij klaar is, zoek je die regel/regels op die de hijack helper je gegeven heeft, en verwijder je die.

VERWIJDER DUS ALLEEN REGELS DIE DE HIJACKHELPER JE GEGEVEN HEEFT!!!!!

Heel erg veel succes. :Y

bedankt ik ben van me probleem af :)

ik wist al van hijackhelper maar het kwam niet in me op om het te gebruiken :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...