Timske Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Mijn vraag, hoe moet ik Camhack voor Vista gebruiken.. Ik heb een filmpje gezien maar ik vind het onduidelijk! Kan iemand mechien uitleggen hoe ik het moet doen en voorbeeldje van maken ofso. Want nederlans is wel wat makkelijker dan engels Reageren
Remi-X Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Je kan anders toch ook gewoon op zoek gaan naar een anders soortgelijk programma? Reageren
Timske Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Je kan anders toch ook gewoon op zoek gaan naar een anders soortgelijk programma? Voor GTA SA? Is er niet Reageren
Remi-X Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Camhack is toch zo'n programma die opneemt wat je doet op het scherm? Daar zijn er ontelbare van! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Camhack is toch zo'n programma die opneemt wat je doet op het scherm? Daar zijn er ontelbare van! CamHACK. De naam zegt het al. Een hack is meestal iets wat iets doet in het spel wat normaal niet kan. Dus camerahack, het zorgt er dus voor dat je de camera kunt bewegen en zetten waar je wilt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.