roppie Geplaatst: 14 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2004 als je de mod van 100% download. kan je dan nog veel doen op die game??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 15 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2004 Het is geen mod. Het is een save game. Verder weet ik ook niets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 15 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2004 als je de mod van 100% download.kan je dan nog veel doen op die game??? Je kan nog weinig doen! Alleen nog wat lol maken of missies verbeteren! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 16 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2004 Kan je met zo een vliegtuigje met een reclame vlag van Elvis vliegen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 16 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2004 Nee, dat hoort bij de missie dildo dodo! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2004 Nee. Je kunt alleen in een watervliegtuigje vliegen zonder aanhangsel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 17 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2004 Nee. Je kunt alleen in een watervliegtuigje vliegen zonder aanhangsel. hoe gaat die missie dildo dodo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2004 Dan moet je met een watervliegtuig folders rondbrengen. En dan moet je een bepaald parcours afleggen. Soms is het wel irritant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 17 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2004 Is wel leuke missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 17 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2004 Is wel leuke missie Leuk? Dildo Dodo? ik had er een verschrikkelijke moeite mee! Ik vond hem echt saai en moeilijk! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2004 Saai niet. Ik vond hem in het begin irritant. Maar later is hij een makkie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 17 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2004 Klopt, je moet gewoon wat oefenen. Nu bestuur ik dat ding als een auto. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2004 Auto? Ik niet, ik als vliegtuig Met vliegtuig kan je lang niet zo snel de bocht omdraaien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 18 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2004 Dat is een vergelijking. Dat wil zeggen dat ik hem heel goed kan besturen. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.