Grace_GW Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) zijn er hier ook meiden? ik ben zelf een meisje maar als er veel meisjes zijn wil ik wel een clan maken alleen voor meisjes. mar ok.. wkil het graag weten Bewerkt: 17 juli 2008 door Grace_GW
WaRioRZ Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 zijn er hier ook meiden?ik ben zelf een meisje maar als er veel meisjes zijn wil ik wel een clan maken alleen voor meisjes. mar ok.. wkil het graag weten want dan wil je ik toevoegen Dr zijn vast wel meisjes zoek anders gewoon tussen de leden?
HoutwormNL Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 leuk idee een clan voor meisjes die zie je weinig dus kan leuk en gezellig worden verder veel succes met de clan als jullie groter worden kom ons maar uitdagen groet danny
rjravi1 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) ja er zijn zat meisjes kijk eve op hun profiles veel succes met je meisjes clan Bewerkt: 16 juli 2008 door rjravi1
Grace_GW Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) oke goed! dan begin ik maar alvast met een clan voor de PS3!!!!<< en heeft iemand al een idee wat voor naam de clan krijgt? ander onderwerp: ik heb nog een vraag.. hoe verwijder je je profiel eigenlijk? Bewerkt: 17 juli 2008 door Grace_GW
LangeDraak Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 oke goed!dan begin ik maar alvast met een clan voor de PS3!!!!<< ander onderwerp: ik heb nog een vraag.. hoe verwijder je je profiel eigenlijk? Ik denk dat je daarvoor even contact op moet nemen met een moderater van dit forum.... Maar goed blij dat je in ieder geval Leagle niet meer zo grazy gaat maken [/font]
Grace_GW Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 oke goed!dan begin ik maar alvast met een clan voor de PS3!!!!<< ander onderwerp: ik heb nog een vraag.. hoe verwijder je je profiel eigenlijk? Ik denk dat je daarvoor even contact op moet nemen met een moderater van dit forum.... Maar goed blij dat je in ieder geval Leagle niet meer zo grazy gaat maken [/font] whahaha ja precies
Grace_GW Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) ik heb nog wat namen:P : The Brooklyn Girlz Manhattan Girlz Killer Girlz The City Girlz CoolGirlz The Diamonds ...verder weet ik het niet meer hoor. Bewerkt: 17 juli 2008 door Grace_GW
Wienish Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 ik heb nog wat namen:P :The Brooklyn Girlz Manhattan Girlz Killer Girlz The City Girlz CoolGirlz The Diamonds ...verder weet ik het niet meer hoor. Wat het ook word, magik misschien de eerste joinende man zijn? altijd leuk tussen de meisjes Nehh, toch maar niet, zit al in LibertykillerZ
Forumrunner Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Ik ben een meisje. (nou geen meisje maar ik heb iig lang haar ) En had ik maar een PS3
AXIO Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 beetje racisme clan dan, worden de lieve leuke jongens buitengesloten
Grace_GW Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 beetje racisme clan dan, worden de lieve leuke jongens buitengesloten ach ja.. maak maar een : lieve jongens clan
Recommended Posts