Dago58x Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 Dag mensen, Ik heb in de missie The Holland Play Playboy X vermoord , maar daarna krijg ik niks te horen. Mijn turn sleep is on ik rij al heel lang rond, ik zou eigenlijk een telefoontje van Mallorie ontvangen dacht ik. Ik weet niet of dat waar is maar dat stond in Wikigta wel. Kan iemand me nog helpen met dit Probleem. Dank u. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 Dag mensen,Ik heb in de missie The Holland Play Playboy X vermoord , maar daarna krijg ik niks te horen. Mijn turn sleep is on ik rij al heel lang rond, ik zou eigenlijk een telefoontje van Mallorie ontvangen dacht ik. Ik weet niet of dat waar is maar dat stond in Wikigta wel. Kan iemand me nog helpen met dit Probleem. Dank u. wss bedoel je dit met wat je zei, maar je sleep moet turned off zijn niet on. En als je geen missies krijgt moet je gewoon even iedereen in je telefoon lijst bellen. Als mensen jou niet bellen maar jij hun eerst versnel je altijd het verhaal zonder dat je op die telefoontjes moet wachten en krijg je gewoon dezelfde missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 Dit hoort eigenlijk hier. Maar ik denk dat je met 'Turn sleep mode on' dat dat er staat, zodat je het nog moet inschakelen. Maar heb je geen enkele missie meer? Welke heb je eventueel wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 je sleepmode moet off zijn natuurlijk en zijn er geen andere missies te doen??? heb je al geprobeert te saven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 bel anders mallorie zelf dan krijg je ook de missie Hostile Negotiation Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.