niekienator Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) ik ben sinds kort me gaan interreseren voor het voor het modden van san andreas, helaas als ik een mod installeer met imgtool 2.0 gaat verder alles ok maar als ik de data in HANDLING.CFG moet veranderen dan lukt dat niet met opslaan, dit is hetzelfde met VEHICLES.IDE. ik heb windows vista home premium en san andreas gedowngrade naar v1.00 kan iemand mij mischien helpen???? Bewerkt: 16 juli 2008 door niekienator Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Dat betekent dat je SA map nog op ''Alleen lezen'' staat. Verplaats het bestand dat je wil wijzigen even naar je bureablad en schakel daar even het alleen lezen uit. Dat doe je door met de rechtermuisknop op het bestand te klikken en dan op eigenschappen. Vink dan alleen lezen uit en klik op Ok. Vervang de regels of voeg ze toe en plaats het bestand weer terug in de ''Data'' map. Als je weer eens wilt modden moet je weer dezelfde procedure uitvoeren. Omdat uje Vista hebt kan je hem het beste naar je bureaublad verplaatsen, want als je alleen lezen over de hele SA map uitschakeld doet hij het meestal toch nog en op het bureaublad gebeurd dat niet. Reageren
niekienator Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 hij doet het!!! heel erg bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.