Royboow Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Hallo iedereen. kan die garage van het politiebureau in San Fierro open zoja met welk voertuig zonee pech dan Reageren
Timske Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Hallo iedereen. kan die garage van het politiebureau in San Fierro open zoja met welk voertuig zonee pech dan Ja, met politie auto/motor Reageren
jorry95 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) gewoon met een politie auto/motor of gewoon lopend (door het gat naast de garage deur) na een tijdje krijg je volgens mij wel 3 sterren (of dat is allen als je lopend gaat) EDIT@: DAMN timske was net 6 seconde sneller Bewerkt: 16 juli 2008 door jorry95 Reageren
Timske Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Meer dan 6 sec Maar lopends krijg je wanted sterren Dat is ook als je met een wapen knuppel etc. in het politie bureau komt dan krijg je 2 sterren dacht ik Reageren
Royboow Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) gewoon met een politie auto/motor of gewoon lopend (door het gat naast de garage deur) na een tijdje krijg je volgens mij wel 3 sterren (of dat is allen als je lopend gaat) EDIT@: DAMN timske was net 6 seconde sneller Volgens mij heb jij het over die in Pershing Square. bij mij zit er genen gat in de deur en hij gaat ook niet open met een politievoertuig (bij mij) EDIT eindelijk is ie open, Dank jullie _O_ Bewerkt: 17 juli 2008 door RoyBoow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.