MegaPilot Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Wel ik ging voor de zoveelste keer de politiegarege in San Fierro in... Ik weet het dat voertugen die verricht zijn bij arrestaties daar terechtkomen...( al zijn de voertuigen die daar staan mij totaal onbekend). Maar deze ene keer was er eentje die mij opviel... Ik schoot dus iedereen in die garage dood... Ik ging naar die plek waar die voertuigen komen van arrestaties... ik pik er 1 van... Ik wou wegrijden, verschijnt daar plotseling mijn getunede Cheetha die daar een minuut geleden nog niet stond! Die Cheetha, de laatste Cheetha die ik getuned heb, die is van een paar dagen geleden, en ik ging elke dag kijken in de garage, en hij stond er nooit! Iemand een verklaring? Reageren
Visser23 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Bij arrestaties nemen ze dus voertuigen mee. Maar ook als er een keer in is gereden en die opeens verdwijnt komt hij daar te staan. Soms staat hij er in één keer, maar dat kan soms ook wel even duren hoor Alleen dat hij zomaar voor je neus komt te staan snap ik eerlijk gezegt ook niet Ach, je hebt hem weer terug en het is maar een spelletje. Mensen maken ook wel eens foutjes in een spel Het kan dus blijkbaar toch Nog veel plezier met je auto Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) Bij arrestaties nemen ze dus voertuigen mee. Maar ook als er een keer in is gereden en die opeens verdwijnt komt hij daar te staan. Soms staat hij er in één keer, maar dat kan soms ook wel even duren hoor Alleen dat hij zomaar voor je neus komt te staan snap ik eerlijk gezegt ook niet Ach, je hebt hem weer terug en het is maar een spelletje. Mensen maken ook wel eens foutjes in een spel Het kan dus blijkbaar toch Nog veel plezier met je auto 'k Heb meer den 300 miljoen dollar, 'k laat overal auto's rondslingeren Bedankt he! Bewerkt: 16 juli 2008 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.