McDude Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 ik heb een vraagje...welke txd(s) heb je nodig om de weg te veranderen? :unsure: :huh: Reageren
Eclipse Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Volgens mij zitten die TXD's niet in de GTA3.img maar in generic.txd Reageren
McDude Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 (bewerkt) thanx eclipse ik zie het ja...oja wanneer is je tutorial klaar over hoe je een save pickip plaats? :unsure: is die trouwens met of zonder koop pickup? Bewerkt: 10 maart 2005 door McDude Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Volgens mij zitten die TXD's niet in de GTA3.img maar in generic.txd ik ben hier niet mee eens, ik heb ook weleens een weg getextured met een TXD uit de IMG dus het is wel duidelijk dat niet alle wegen in de generic voorkomen Reageren
Eclipse Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 thanx eclipse ik zie het ja...oja wanneer is je tutorial klaar over hoe je een save pickip plaats? :unsure: is die trouwens met of zonder koop pickup? Ik ben nu bezig met een nieuwe layout...de tutorial is hierbij een plaatsje naar achter geschoven in de wachtlijst... ik ben hier niet mee eens, ik heb ook weleens een weg getextured met een TXD uit de IMG dus het is wel duidelijk dat niet alle wegen in de generic voorkomen Nee dat klopt, niet alle wegen zitten daarin maar toch wel een groot gedeelte. Reageren
McDude Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 (bewerkt) welke is het dan wel brandley? naast generic.txd? Bewerkt: 10 maart 2005 door McDude Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Dan moet je zoals Eclipse en Bradly al zeiden moet je even rondneuzen in de GTA3.img. Je kan ook de m00mapper openen en de weg die je wilt dubbelklikken en daarna op TEXTURE DISPLAY drukken, er verschijnt een textuur. De naam hiervan kopieer je en zoek je in GTA3.img. Dat is alles :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.