Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

thanx eclipse :D:D ik zie het ja...oja wanneer is je tutorial klaar over hoe je een save pickip plaats? :unsure: is die trouwens met of zonder koop pickup?

Bewerkt: door McDude
Geplaatst:
Volgens mij zitten die TXD's niet in de GTA3.img maar in generic.txd

ik ben hier niet mee eens, ik heb ook weleens een weg getextured met een TXD uit de IMG dus het is wel duidelijk dat niet alle wegen in de generic voorkomen

Geplaatst:
thanx eclipse :D:D ik zie het ja...oja wanneer is je tutorial klaar over hoe je een save pickip plaats? :unsure: is die trouwens met of zonder koop pickup?

Ik ben nu bezig met een nieuwe layout...de tutorial is hierbij een plaatsje naar achter geschoven in de wachtlijst...

ik ben hier niet mee eens, ik heb ook weleens een weg getextured met een TXD uit de IMG dus het is wel duidelijk dat niet alle wegen in de generic voorkomen

Nee dat klopt, niet alle wegen zitten daarin maar toch wel een groot gedeelte.

Geplaatst:

Dan moet je zoals Eclipse en Bradly al zeiden moet je even rondneuzen in de GTA3.img. Je kan ook de m00mapper openen en de weg die je wilt dubbelklikken en daarna op TEXTURE DISPLAY drukken, er verschijnt een textuur. De naam hiervan kopieer je en zoek je in GTA3.img. Dat is alles :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...