xxRolie. Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 Hee allemaal.. Ik heb een vraag over de 'Hidden Interiors'. Als je apartment 3c binnen gaat wat dus geen enkele moeite kost, hoe kom je dan in grasey choppers bike club ofzo? Ik kom er maar niet uit, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bye, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 Je kunt Greasy Chopper Café betreden via het Apartment 3C, waar jij al in wist te komen. De 2 interiors zitten in de zelfde hemel en word ook wel het Greasy Chopper hemel genoemd. Meer info: Hier Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Je kunt Greasy Chopper Café betreden via het Apartment 3C, waar jij al in wist te komen.De 2 interiors zitten in de zelfde hemel en word ook wel het Greasy Chopper hemel genoemd. Meer info: Hier Veel succes! Maar dan sta je er nog altijd niet in, gebruik de trainer uit de database, deze bevat een jetpack waarmee je door muren kunt vliegen. Warneer je in 3C staat vlieg je door het plafond en vervolgens naar Greasy Chopper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Je kunt Greasy Chopper Café betreden via het Apartment 3C, waar jij al in wist te komen.De 2 interiors zitten in de zelfde hemel en word ook wel het Greasy Chopper hemel genoemd. Meer info: Hier Veel succes! Maar dan sta je er nog altijd niet in, gebruik de trainer uit de database, deze bevat een jetpack waarmee je door muren kunt vliegen. Warneer je in 3C staat vlieg je door het plafond en vervolgens naar Greasy Chopper. Owja, de Jetpack. Het belangerijkste nog wel. Anders kun je er natuurlijk niet heen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Je kunt Greasy Chopper Café betreden via het Apartment 3C, waar jij al in wist te komen.De 2 interiors zitten in de zelfde hemel en word ook wel het Greasy Chopper hemel genoemd. Meer info: Hier Veel succes! Maar dan sta je er nog altijd niet in, gebruik de trainer uit de database, deze bevat een jetpack waarmee je door muren kunt vliegen. Warneer je in 3C staat vlieg je door het plafond en vervolgens naar Greasy Chopper. Owja, de Jetpack. Het belangerijkste nog wel. Anders kun je er natuurlijk niet heen.. Jawel hoor. Je kan uit apartement 3C komen zonder jetpack bij de lamp. En buiten hoef je dan alleen nog maar een auto te cheaten en via de map/radar naar de bikerbar te rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xxRolie. Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 De trainer uit de database? Hoe kom je bij een trainder uit de database dan? Ik kom er nog steeds niet uit! (A) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) Je kunt Greasy Chopper Café betreden via het Apartment 3C, waar jij al in wist te komen.De 2 interiors zitten in de zelfde hemel en word ook wel het Greasy Chopper hemel genoemd. Meer info: Hier Veel succes! Maar dan sta je er nog altijd niet in, gebruik de trainer uit de database, deze bevat een jetpack waarmee je door muren kunt vliegen. Warneer je in 3C staat vlieg je door het plafond en vervolgens naar Greasy Chopper. Owja, de Jetpack. Het belangerijkste nog wel. Anders kun je er natuurlijk niet heen.. Jawel hoor. Je kan uit apartement 3C komen zonder jetpack bij de lamp. En buiten hoef je dan alleen nog maar een auto te cheaten en via de map/radar naar de bikerbar te rijden. Hmm, je kan toch niet zonder de Jetpack trainer het Greasy Chopper Café betreden? Of zie ik het nou weer verkeerd. @ Hierboven: Als het goed is kun je hem hier downloaden. Bewerkt: 18 juli 2008 door GrandTheftTwanO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xxRolie. Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 En dat kan dan ook allemaal als je het spel op de playstation speelt? Want ik kan die jetpack ook niet krijgen.. Zou tenminste niet weten hoe. En met de database? Daar snap ik al helemaal niks van, ik kan nergens een database vinden. How, daar snap ik dus niet so veel van, :$ Maar de missies gaan uitstekend hoor! Hihi, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 En dat kan dan ook allemaal als je het spel op de playstation speelt? Want ik kan die jetpack ook niet krijgen.. Zou tenminste niet weten hoe. En met de database? Daar snap ik al helemaal niks van, ik kan nergens een database vinden. How, daar snap ik dus niet so veel van, :$ Maar de missies gaan uitstekend hoor! Hihi, Naar mijn weten is dat niet mogelijk op de PS2 versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xxRolie. Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Hee, Heb je de PS2 versie zelf ook dan? En speel jij hem dan altijd op de computer? Ow, wat heb ik een blunder gemaakt. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Hee, Heb je de PS2 versie zelf ook dan? En speel jij hem dan altijd op de computer? Ow, wat heb ik een blunder gemaakt. :$ Zelf speelde ik hem vroeger op de PC ja, alleen heb ik nooit die trainers gedownload. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Hee, Heb je de PS2 versie zelf ook dan? En speel jij hem dan altijd op de computer? Ow, wat heb ik een blunder gemaakt. :$ Helemaal niet erg. Op de PS2 kun je de trainer niet gebruiken, deze is voor de pc. De database is het download-afdelinkje van deze site. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xxRolie. Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Hee, Heb je de PS2 versie zelf ook dan? En speel jij hem dan altijd op de computer? Ow, wat heb ik een blunder gemaakt. :$ Helemaal niet erg. Op de PS2 kun je de trainer niet gebruiken, deze is voor de pc. De database is het download-afdelinkje van deze site. Haha, okee.. Nooit bij stil gestaan, ik ging er van uit dat iedereen Gta-Vice City op de PS2 speelt.. Is trouwens wel lekker spelen(A) Hihi, Nog bedankt vor al je moeite, ik koop of download ofzo hem nog wel een keer voor de computer! En dan kan ik lekker wel naar al die hemelen! Hihi.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donutman Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 via de bike trick glitch kan je op verschillende hidden interiors komen hier kan je zien hoe de bike trick glitch werkt: - Via apartment 3C kan je dan de Greasy Chopper aan de binnenkant bekijken - Via VCPD headquarters kan je dan Auntie Poulets haar huisje aan de binnenkant bekijken maar het hidden interior van de printworks is volgens mij alleen te bereiken met een mod (dit weet ik niet zeker misschien is er ook een manier om in de printworks te komen zonder mod) extra uitleg bike trick glitch: -parkeer je motor met de voorkant richting een gebouw -zorg ervoor dat de voorlichten van de motor binnen in het gebouw nog zichtbaar zijn -ren in het gebouw naar de voorlichten van de motor en druk op het knopje voor instappen (of in dit geval opstappen) -hierdoor zal je op de motor springen dwars door de muur heen en kan je dus in verschillende "hemels" terecht komen (bekijk de link om te zien waar je je motor moet neerzetten) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 via de bike trick glitch kan je op verschillende hidden interiors komenhier kan je zien hoe de bike trick glitch werkt: - Via apartment 3C kan je dan de Greasy Chopper aan de binnenkant bekijken - Via VCPD headquarters kan je dan Auntie Poulets haar huisje aan de binnenkant bekijken maar het hidden interior van de printworks is volgens mij alleen te bereiken met een mod (dit weet ik niet zeker misschien is er ook een manier om in de printworks te komen zonder mod) extra uitleg bike trick glitch: -parkeer je motor met de voorkant richting een gebouw -zorg ervoor dat de voorlichten van de motor binnen in het gebouw nog zichtbaar zijn -ren in het gebouw naar de voorlichten van de motor en druk op het knopje voor instappen (of in dit geval opstappen) -hierdoor zal je op de motor springen dwars door de muur heen en kan je dus in verschillende "hemels" terecht komen (bekijk de link om te zien waar je je motor moet neerzetten) Yo slimbo, heb je dit zelf wel eens uitgeprobeerd? Warneer je naar Greasy Chopper gaat kun je nog steeds niet door de deur, je kun dit café alleen bezichtegen door achter het gebouw te gaan staan. En Auntie Poulets binnenhuis is niet eens omdat haar eigen huisje er omheen staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.