Jump to content

Hidden interiors


xxRolie.

Recommended Posts

via de bike trick glitch kan je op verschillende hidden interiors komen

hier kan je zien hoe de bike trick glitch werkt:

- Via apartment 3C kan je dan de Greasy Chopper aan de binnenkant bekijken

- Via VCPD headquarters kan je dan Auntie Poulets haar huisje aan de binnenkant bekijken

maar het hidden interior van de printworks is volgens mij alleen te bereiken met een mod (dit weet ik niet zeker misschien is er ook een manier om in de printworks te komen zonder mod)

extra uitleg bike trick glitch:

-parkeer je motor met de voorkant richting een gebouw

-zorg ervoor dat de voorlichten van de motor binnen in het gebouw nog zichtbaar zijn

-ren in het gebouw naar de voorlichten van de motor en druk op het knopje voor instappen (of in dit geval opstappen)

-hierdoor zal je op de motor springen dwars door de muur heen en kan je dus in verschillende "hemels" terecht komen

(bekijk de link om te zien waar je je motor moet neerzetten)

Yo slimbo, heb je dit zelf wel eens uitgeprobeerd?

Warneer je naar Greasy Chopper gaat kun je nog steeds niet door de deur, je kun dit café alleen bezichtegen door achter het gebouw te gaan staan. En Auntie Poulets binnenhuis is niet eens omdat haar eigen huisje er omheen staat. ;)

Ja heb het zelf inderdaad wel eens gedaan. Het is waar dat je bij beide niet naar binnen kan, maar je kan de Greasy Chopper wel goed bekijken aan de binnenkant. En wanneer je met een rocket launcher tegen het huisje van Auntie Poulets gaat staan dan kan je ook hiervan het interieur bekijken.

Je kan er dus niet in maar wel goed bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
via de bike trick glitch kan je op verschillende hidden interiors komen

hier kan je zien hoe de bike trick glitch werkt:

- Via apartment 3C kan je dan de Greasy Chopper aan de binnenkant bekijken

- Via VCPD headquarters kan je dan Auntie Poulets haar huisje aan de binnenkant bekijken

maar het hidden interior van de printworks is volgens mij alleen te bereiken met een mod (dit weet ik niet zeker misschien is er ook een manier om in de printworks te komen zonder mod)

extra uitleg bike trick glitch:

-parkeer je motor met de voorkant richting een gebouw

-zorg ervoor dat de voorlichten van de motor binnen in het gebouw nog zichtbaar zijn

-ren in het gebouw naar de voorlichten van de motor en druk op het knopje voor instappen (of in dit geval opstappen)

-hierdoor zal je op de motor springen dwars door de muur heen en kan je dus in verschillende "hemels" terecht komen

(bekijk de link om te zien waar je je motor moet neerzetten)

Hee, :D

Hartstikke bedankt!

Het is me gelukt hoor! ;)

Ging eerst een beetje lastig, knalde overal tegenop, want je kon de weg enzo niet meer zien..

Maar het is me gelukt.. :D:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...