Jump to content

Super GT


Sseb

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik ben weer terug op het forum... (Jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujh) ;)

En ik heb een vraag over de Super GT !

Ik speel GTA IV nou al zo'n 41 uur ( waarschijnlijk stuk of 60 uur maar ik reload steeds als ik dood ga)

En heb GTA IV al zo'n 10 uur uitgespeeld en zit nu rond de 70 %

MAAR, Waar is de Super GT?!

Ik heb de Super GT in het gehele spel 1 keer gezien!

En dat was in volgens mij de 2e missie van Bernie waar die Gasten van dimitri hem weer afzetten. en die Gasten hebben een Super GT. Verder heb ik de Auto niet gezien in het spel.

En ik zou Graag de Super GT een keer willen rijen :puh: _0_

kijken of die nu wel Goed Rijd en niet zo Verrot als in GTA:SA

MVG,

Seb

___

En ja ik heb gezocht of er een topic over was..

En heb ook in het GT topic gekeken =) en daar heb ik m'n antword niet echt kunnen vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen,

Ik ben weer terug op het forum... (Jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujh) ;)

En ik heb een vraag over de Super GT !

Ik speel GTA IV nou al zo'n 41 uur ( waarschijnlijk stuk of 60 uur maar ik reload steeds als ik dood ga)

En heb GTA IV al zo'n 10 uur uitgespeeld en zit nu rond de 70 %

MAAR, Waar is de Super GT?!

Ik heb de Super GT in het gehele spel 1 keer gezien!

En dat was in volgens mij de 2e missie van Bernie waar die Gasten van dimitri hem weer afzetten. en die Gasten hebben een Super GT. Verder heb ik de Auto niet gezien in het spel.

En ik zou Graag de Super GT een keer willen rijen :puh: _0_

kijken of die nu wel Goed Rijd en niet zo Verrot als in GTA:SA

MVG,

Seb

___

En ja ik heb gezocht of er een topic over was..

En heb ook in het GT topic gekeken =) en daar heb ik m'n antword niet echt kunnen vinden

De SuperGT is inderdaad te krijgen in de missie 'Union Drive'. Dat was eigenlijk hét moment om die auto te stelen.

Je kunt hem ook op een andere manier krijgen: door een race te doen van Brucie en zelf met een dure wagen aan te komen. Dan heb je kans dat daar een SuperGT bijzit, en dan kan je de bestuurder neerschieten, en er met de auto vandoorgaan.

Misschien kan je hem ook krijgen met de auto-steel-missies van Stevie, maar dat weet ik niet zeker.

Veel succes en de SuperGT rijdt zeker beter dan in San Andreas! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kan je hem ook krijgen met de auto-steel-missies van Stevie, maar dat weet ik niet zeker.

Dat is mogelijk ja, dus doe die Stevie missie's even en kijk of je hem tegenkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

je 8ste race van brucie dan komen er snellere wagens

en als je wilt cheaten zijn er er nog altijt cheats voor

Haha ik wil GTA 100% uit spelen dus ik ga niet cheaten ;),

En Hannes, Heel slim idee ;D

Dankje wel allemaal

Bewerkt: door Sseb
Link to comment
Delen op andere websites

je 8ste race van brucie dan komen er snellere wagens

en als je wilt cheaten zijn er er nog altijt cheats voor

Haha ik wil GTA 100% uit spelen dus ik ga niet cheaten ;),

En Hannes, Heel slim idee ;D

Dankje wel allemaal

Ja leuk, dan heb je een SuperGT gecheat en 100%. Het tast niets aan hoor, als je een voertuig cheat.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

je 8ste race van brucie dan komen er snellere wagens

en als je wilt cheaten zijn er er nog altijt cheats voor

Haha ik wil GTA 100% uit spelen dus ik ga niet cheaten ;),

En Hannes, Heel slim idee ;D

Dankje wel allemaal

Maar je kan natuurlijk ook cheaten, maar dan niet opslaan. Dan zal het zeker niets aan tasten. ;) Zo hoef je niet te zoeken achter een SuperGT in de Multiplayer mode.

Link to comment
Delen op andere websites

je 8ste race van brucie dan komen er snellere wagens

en als je wilt cheaten zijn er er nog altijt cheats voor

Haha ik wil GTA 100% uit spelen dus ik ga niet cheaten ;),

En Hannes, Heel slim idee ;D

Dankje wel allemaal

Maar je kan natuurlijk ook cheaten, maar dan niet opslaan. Dan zal het zeker niets aan tasten. ;) Zo hoef je niet te zoeken achter een SuperGT in de Multiplayer mode.

Op de PS3 kun je zowiezo cheaten wat je wilt? 100% blijft haalbaar..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bij een missie ergens bij het einde in de buurt eens een Super GT zien staan, maar ik was weer zo dom om na de missie dood te vallen dus toen had ik geen GT >.< jammergenoeg kan ik me niet meer herinneren waar dat was en welke missie :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bij een missie ergens bij het einde in de buurt eens een Super GT zien staan, maar ik was weer zo dom om na de missie dood te vallen dus toen had ik geen GT >.< jammergenoeg kan ik me niet meer herinneren waar dat was en welke missie :(

whahaa, weet je wel nog hoe die missie ging, en van wie die was?

Link to comment
Delen op andere websites

die missie van Bernie Crane zeker

je kan ook een SuperGT krijgen door de wantedlijst aftemaken...want in 1 van die missies van mostwanted zie je hem

EDIT: Die missie ven Bernie hete: Union Drive

Bewerkt: door rjravi1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bij een missie ergens bij het einde in de buurt eens een Super GT zien staan, maar ik was weer zo dom om na de missie dood te vallen dus toen had ik geen GT >.< jammergenoeg kan ik me niet meer herinneren waar dat was en welke missie :(

whahaa, weet je wel nog hoe die missie ging, en van wie die was?

Je moest iemand volgen die allemaal daken op rende en die dan op het laatst kapot knallen en het was in een enigzins vervallen gebouw maarja die zijn er tich, maar ik ben de storyline opnieuw aan t doen dus ik zal die missie ooit nog een keer tegenkomen xD

En heb je al een record gevestigd xD?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bij een missie ergens bij het einde in de buurt eens een Super GT zien staan, maar ik was weer zo dom om na de missie dood te vallen dus toen had ik geen GT >.< jammergenoeg kan ik me niet meer herinneren waar dat was en welke missie :(

whahaa, weet je wel nog hoe die missie ging, en van wie die was?

Je moest iemand volgen die allemaal daken op rende en die dan op het laatst kapot knallen en het was in een enigzins vervallen gebouw maarja die zijn er tich, maar ik ben de storyline opnieuw aan t doen dus ik zal die missie ooit nog een keer tegenkomen xD

En heb je al een record gevestigd xD?

Offtopic: Zie behalingentopic

Ontopic: Die missie heb ik al gedaan, demn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...