Jump to content

Downloadbare contents -Meerdere nieuwe steden buiten LC-


frankyyguy

Recommended Posts

Hey, net zoals veel van ons vroeg ik me af wat je nou zou kunnen krijgen in de aankomende Downloadbare content

(DLC) ''Uitbreidings pakketten'' Ik wist dat er nog niets officieel bekent over mocht worden, maar uiteindelijk deed ik eens een gokje via google. Ik vond hier meerdere sites over dat deze uitbreidingspakketten meerdere waarschijnlijk Verschillende steden waren. Natuurlijk is dit erg mogelijk, maar dit zijn altijd nog geruchten. Omdat dit meerdere Downloadbare contents gaan worden kunnen er ''waarschijnlijk'' ook missies in te zien zijn. Wie weet wat ons te wachten staat. (Wel viel het me al op dat je in de storymode Bulgarin nooit meer zult zien) Misschien dat hij hier al een belangrijke rol in krijgt.

Effe weer ontopic

GrandtheftautoivMilford.jpg

Ik las op internet geruchten dat er waarschijnlijk nieuwe steden toegangkelijk zullen worden bij de aankomende ''Downloadbare contents'' Mij lijkt dit een echte aanrader. Zelf zou ik hier ook graag meerdere mogelijkheden bij willen ^_^ ''Bijvoorbeeld fietsen, skateboarden, etc.

Hier onder stond het volgende:

We're vehement followers of the logic that if something sounds too good to be true, it usually is -- still, in cases like these, that doesn't stop us from wishing and hoping hard enough to make our noses bleed. The latest, Microsoft-endorsed, Grand Theft Auto IV special edition issue of Computer and Video Games magazine suggests that the 360 DLC is to the perfect scoring GTA IV as "Vice City or San Andreas were [to] GTA III," and later, in simpler terms, "Rockstar is clearly hinting at new downloadable cities" for the title.

While this infinitely awesome feature might be technically and fiscally possible, we must keep a firm grasp on our cynically-tinted monocles until official confirmation arises. Still, it's tough not to wonder what cities Rockstar could build knock-off replicas of to add to their latest title -- perhaps an Atlantic City clone? A geographically-appropriate rendering of New Jersey? A mock-up of the bustling metropolis of Mud Lick, KY? The possibilities are endless!

Bron: Rumor: GTA IV DLC may include entirely new cities

_________________________________________

Ook vond ik hier informatie over op een nederlandse site:

CVG heeft een blad uitgebracht volledig aan GTA gewijd. Daarin doet zij een opvallende uitspraak over de DLC voor de Xbox 360-versie van het spel. Er wordt namelijk gezegd dat de downloadable content waarschijnlijk een geheel nieuwe stad in het universum van GTA is.

quote

"Of course, to call games as vastly ambitious as Vice City or San Andreas mere 'expansion packs' seems childish, but nevertheless, the downloadable content (DLC) coming for the Xbox 360 version of IV has repositioned those games in just this way. DLC so far has meant the odd new car, jumper of bit of horse armour, but GTA IV is set to completely redefine the idea with expansions that are to GTA IV what Vice City or San Andreas were GTA III. Yes, Rockstar is clearly hinting at new downloadable cities; and the chances of them being London, Vice City or SA again are slim to none. So that's new as in brand new. GTA IV's Liberty City is the beginning. Think about that and be excited."

Rockstar ziet Vice City en San Andreas als uitbreidingen op GTA 3. Ook de DLC ziet Rockstar als een uitbreiding. Als je het zo bekijkt lijkt het inderdaad logisch dat 360-eigenaren in de herfst geheel nieuwe steden kunnen downloaden.

Maar, het is de vraag of we dit bericht serieus kunnen nemen. Het blad wordt namelijk gesponserd door Microsoft. Zo is de reclame in het blad voor de 360-versie van GTA 4 met downloadable content en andere spellen als Ninja Gaiden Sigma II en Lost Odyssey.

Bron: [Gerucht] DLC GTA 4 is hele nieuwe stad

____________________________

Ook vond ik infortmatie op een andere nederlandse site. Hier vermoeden ze dat het om een nieuwe San andreas gaat:

De natte droom van vele GTA-spelers zou uitkomen als de DLC een remake van het San Andreas gebied is uit de voorganger van GTA IV.

Door Daniël van Lieshout Op de Rockstar Social Club is een vliegtuig ticket gevonden op de naam van Niko Bellic. Op de ticket staat de bestemming San Andreas. Dit wekt de geruchten dat de downloadable content voor de Xbox 360 wel eens een remake zou kunnen zijn van San Andreas.

Eerder is namelijk al gezegd dat de downloadable content een eiland is van ongeveer de grootte van San Andreas. De kans is aannemelijk dat dit waar is, maar bevestiging is er nog niet.

Bron DLC GTA IV wordt San Andreas?

Ik heb hier meer sites over gevonden. (Ze zijn niet zo moeilijk te vinden, je vind ze namelijk makelijk via google (probeer maar eens: Dowloadable content, DLC, Gta IV)

Ook heb ik gelezen dat de grootte van de content (en de stad) groter zal worden dan San andreas)

Ik hoop natuurlijk dat dit echt waar is, want dit zal GTA gamers veel plezier doen :tu:

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

De kans lijkt me klein dat dat zo is. Rockstar ziet de DLC waarschijnlijk niet als opvolging, maar ze maken gewoon een nieuwe GTA. GTA: Los Santos bv.

Hele steden in de DLC lijkt me echt veel te groot (geheugen) dus waarschijnlijk gebeurt dat niet. Misschien een kleine stad ofzo. Maar ik hoop het natuurlijk wel ^_^.

Link to comment
Delen op andere websites

weet je wel hoeveel GB zo'n geheel nieuwe stad inpakt ?

je mag al gerust zijn het komt er niet..

Zelf zou dit NOOIT mogelijk zijn als dit al in de game zelf zat. Gta IV is al groot genoeg en er past verder niets in.

Hier zijn erg veel geruchten over. Ik geloof wel dat dit mogelijk is, want Gta IV is al zo groot dat veel gamers hier problemen mee hebben gekregen. Als dit niet mogelijk was zou een downloadbare content helemaal niet moglijk kunnen zijn. Natuurlijk zouden ze dit nooit in 1 game kunnen zetten, maar dit er bij downloaden lijkt mij best mogelijk, want het staat niet op je spel maar op je Console

Daarom is het ook zo makkelijk op de pc mods te instaleren, want dit zet je op je pc en niet op de game zelf.

Gta IV hebben ze ''ZO'' groot gemaakt dat er eigelijk niets meer op past. Dit is tot nu toe de grootste game ooit. (qwa geheugen) Ze hebben er dit keer alles in gestopt. (Vandaar dat het mij logisch lijkt dat de downloadbare content geheugen gebruikt op console zelf en niet van de game.) De download maakt het dus mogelijk de game nog groter te maken en niet het SPEL :D

Link to comment
Delen op andere websites

k denk dat het niet waar is...gta4 is al groot en nog een stad erbij :?

kweet niet of datt zou lukken. :cya:

mischien dat er alleen wat nieuwe mogelijkheden erbij komen zoals : meer kleren en meer MP opties

QUOTE

Wel viel het me al op dat je in de storymode Bulgarin nooit meer zult zien) Misschien dat hij hier al een belangrijke rol in krijgt

k denk niet dat hij terug komt...Dimitri zou hem neergeschoten hebben toen[/font] het niet lukte om niko te vermoorden en de diamanten terug te krijgen[/font]

Bewerkt: door rjravi1
Link to comment
Delen op andere websites

hij is uit gesteld

van augustus naar een onbekende datum

EDIT:

bron van gamed.nl

http://www.gamed.nl/view/39627

Deze downloadable content komt in twee delen (episodes) waarvan het eerste deel in augustus zal verschijnen op Xbox 360 Marketplace. Veel onduidelijkheid is er over deze content: we weten nog niet helemaal wat het precies wordt, behalve dat het groot is, meer verhaal met zich meebrengt en in twee delen komt.

Bewerkt: door rjravi1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat die uitstelling wilt zeggen dat hij ook op de ps3 komt.

nee dit is voor de Xbox360

het zal mischien ook voor de ps3 uitkomen maar wanneer dat is...is nog niet bekend

Bewerkt: door rjravi1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat die uitstelling wilt zeggen dat hij ook op de ps3 komt.

nee dit is voor de Xbox360

het zal mischien ook voor de ps3 uitkomen maar wanneer dat is...is nog niet bekend

Ja, maar er is helemaal niet veel bekend.

Ik begin die vaagheid beu te worden. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

het zou echt naaierij zijn als de dlc niet op de ps3 komt gta is groot geworden door sony playstation dat ze nu in 1 keer overstappen doen ze echt neit ze hebben er een reden voor

EDIT @ hierboven

ja:p

alles wat ze uigeven is altijd te laat maar het is altijd top daar zouden ze nog wel even aan kunnen werken ja:p die einddatum

Bewerkt: door HoutwormNL
Link to comment
Delen op andere websites

kweet ook niet waarom ze die foute zo laat ontdekken

en er zijn altijd van die beta tester die steed opmerkingen hebben....neem als voorbeeld BF: heroes

het is nu midden in de zomer en die spel nog steeds niet uit :duh:

EDIT: sry dat moest er eve uit

Bewerkt: door rjravi1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...