Jump to content

Downloadbare contents -Meerdere nieuwe steden buiten LC-


frankyyguy

Recommended Posts

we zullen zien wat de uitkomst is van de dlc hoop wel dat de extra map komt mag ik me harde schijf wel uitbreiden

ik hoop op meer multiplayer modes voor de clans hier op het forum en natuurlijk in gtaIV multi

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal groter zijn dan San Andreas maar we moeten nog even afwachten wat dat dan gaat worden..

1208436410.jpg

Ik krijg een XBOX met 180 gig harde schijf dus kom maar op!

Je bedoeld 120 GB ;)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel mogelijk om steden in een paar gig te zetten en volgens mij had rockstar al wat kleine dingen van de dlc verteld tot nu toe zeiden ze alleen wat nieuwe mp modes maar zal wel meer worden en dlc is al officeel aangekondigd voor de 360 maar nog niet "officieel" ps3 maar zal denk wel komen maar later dan op de 360.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel mogelijk om steden in een paar gig te zetten en volgens mij had rockstar al wat kleine dingen van de dlc verteld tot nu toe zeiden ze alleen wat nieuwe mp modes maar zal wel meer worden en dlc is al officeel aangekondigd voor de 360 maar nog niet "officieel" ps3 maar zal denk wel komen maar later dan op de 360.

het lijkt mij ook sterk dat Rockstar de PS3 zomaar zou laten staan en alleen maar voor de 360 DLC uitbrengen, wat ik mij vooral afvraag is hoeveel het gaat kosten (ik hoop op gratis zoals bij Burnout Paradise)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk van niet, voor mij is t eerst zien dan geloven. Hopen kan altijd.

Ik denk zelf dat er misschien wat missies,outfits, een klein gedeelte van een stad ( maar daar schat

ik de kansen niet heel groot in.) Het zal zeker een verrassing zijn wat t uiteindelijk zal zijn.

Tegen die tijd zal er vast wel informatie vrij komen van Rockstar zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel gig moet je dan voor die dlc hebben ? (xbox360)

Dat weet nog niemand. Verder had Rockstar volgens mij bekendgemaakt dat het extra missies waren. Het is allessinds geen nieuwe stad. Komop zeg, doe eens normaal. Alsof ze iedereen een paar GB gaan laten downloaden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel gig moet je dan voor die dlc hebben ? (xbox360)

Dat weet nog niemand. Verder had Rockstar volgens mij bekendgemaakt dat het extra missies waren. Het is allessinds geen nieuwe stad. Komop zeg, doe eens normaal. Alsof ze iedereen een paar GB gaan laten downloaden. :7

De content wordt groter dan SA dus ja.. :cya:

Over de mensen die zeuren over PS3: Er is niet een 'voor de PS3 is het nog niet aangekondigd', want het komt gewoon niet voor de PS3 (downloadable episodes). Net zoals extra content voor Bioshock, dat komt gewoon niet voor de 360. Punt uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel gig moet je dan voor die dlc hebben ? (xbox360)

Dat weet nog niemand. Verder had Rockstar volgens mij bekendgemaakt dat het extra missies waren. Het is allessinds geen nieuwe stad. Komop zeg, doe eens normaal. Alsof ze iedereen een paar GB gaan laten downloaden. :7

Waar komen al die geruchten dan vandaan? En waarom wordt dit vermeld op "meerdere" sites? Niet zomaar hoor...

we wachten het gewoon af. Dit kan echt wel mogelijk zijn. Wij zijn tenslotte geen game designers om te weten wat wel en niet kan. ALs een stad niet zou kunnen zou een klein uitbreidingspakketje niet mogelijk zijn, want Grand theft auto IV is de grootste game ooit tot nu toe. Dit staat dan ook op je CONSOLE en niet op je Game zelf.

(Dat trekt hij anders niet) Als dit echt niet mogelijk zou zijn zouden mensen dit ook niet op internet verspreiden

en er vanuit gaan dat dit niet mogelijk is.

TIP:

Lees eerst de info op dit topic voor het posten van een bericht, want een titel is niet voldoende...)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, een klein dorpje met wat extra spullen zou nog best kunnen.

Wist je namelijk dat Alderney niet een deel van Liberty City is? Het is een staat, en daarvan is Alderney City de hoofdstad. Echt, geloof dat joch nou maar (bedoel ik mezelf mee).

Maar de kans lijkt me toch klein. Zou wel leuk zijn.

Maar ik denk dat er alleen een paar extra MP modussen en nieuwe kledij bijkomen.. Heel misschien nieuwe wapens ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

zo leuk als ik het ook mag vinden als je steden EUHM IK BEDOEL STATEN!!!! gaat downloaden voor een console game zoals gta IV dan mag je je al snel verwachten aan heel veel gigabytes =S . Om dan nog eens zo opgehemeld te zijn dat de waarschijnlijke nieuwe stad EUHM STAAT!!!! nog groter zal zijn dan San Andreas is al volledig mesjogge. Het kan misschien dat R* een add-on stad heeft gemaakt die misschien zo groot kan zijn als broker en dukes te samen, misschien alleen broker ofzo maar nooit of te nimmer zullen ze gigantische steden maken als downloads dat zou iedere gamer die bij telenet zit direct op de smallband lappen. (ff offtopic)

Telenet zijn Afzetters, wrm dat ze die downloadlimieten moeten hebben snap ik langs geen kanten.

Bewerkt: door the sith
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...