Jump to content

Gran Turismo

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb een vraag. Ik heb vroeger Gran Turismo 2 ofzo gehad. Dat beviel mij toen echt. :D Nu heb ik een ps3 en is er een nieuwe Gran Turismo uitgekomen. Deze Gran Turismo 5 wil ik kopen maar is het ook echt de moeite waard om hem te kopen?

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is een voorproefje op de echte game, maar hij is goed hoor, hele mooie gfx maar ik denk dat je wel een keer screens hebt gezien.

Dus ja, kies maar kopen of wachten tot de officiële game uit komt.

Wanneer die uitkomt weet ik niet maar k dacht medio 2009 meen ik ergens gelezen te hebben.

@hieronder: inderdaad jah.

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:
Dit is een voorproefje op de echte game, maar hij is goed hoor, hele mooie gfx maar ik denk dat je wel een keer screens hebt gezien.

Dus ja, kies maar kopen of wachten tot de officiële game uit komt.

Wanneer die uitkomt weet ik niet maar k dacht medio 200 meen ik ergens gelezen teheben.

Medio 200? :D

Gran Turismo 5 komt inderdaad medio 2009, ik denk dat je dat bedoelde. Hij is al vele malen uitgesteld, en nog steeds is het nog niet helemaal duidelijk, dus mogelijk wordt het de herfst van 2009. Daarom wordt Gran Turismo Prologue regelmatig voorzien van (gratis) updates enzo, maar hou er dus rekening mee dat het geen compleet spel is. Wil je een compleet en goed racespel dat in een aantal opzichten op Gran Turismo lijkt dan zou ik voor Racedriver:GRID gaan :Y

Geplaatst:
Hallo ik heb een vraag. Ik heb vroeger Gran Turismo 2 ofzo gehad. Dat beviel mij toen echt. :D Nu heb ik een ps3 en is er een nieuwe Gran Turismo uitgekomen. Deze Gran Turismo 5 wil ik kopen maar is het ook echt de moeite waard om hem te kopen?

Het is zeker de moeite waard.

Ik heb de Prologue gespeeld, dat is sjiek.

Ik zelf heb GT4 voor de PS2, beviel me perfect:

meer dan 700 auto's, die je stuk voor stuk moest onderhouden,

bijv. olie vervangen. Het uiterlijk tunen was wel beperkt, de motor

was wel weer geweldig.

GT5 zal nóg meer detail bieden, en meer dan 1000 verschillende

automodellen bevatten. Zeker de moeite waard dus.

Ik hoop wel dat GT5 snel uitkomt.

Geplaatst:

ik heb hem gespeeld,als je héél graag gran turismo hebt gespeeld

dan is dat iets voor u maar huur hem eerst voor je hem koopt.

het is meer een huurgame dan hem eigelijk echt te kopen

dat is natuurlijk mijn mening. :7

Geplaatst:

Nou jongens, even een mindere mededeling: Gran Turismo 5 niet voor 2010. Wederom uitstel, het begint een beetje typerend te worden aan de Gran Turismo reeks. Ik verwacht nu wel iets heel moois, misschien dat dat de teleurstelling nog een beetje goed maakt. Het pluspuntje is dat Polyphonal Digital zich meer richt op Gran Turismo 5 Prologue, maar of dat nou iets is om blij van te worden? Ook Gran Turismo 4 Mobile is dus uitgesteld, een game die aangekondigd is in 2004 (zie de link van hierboven).

Geplaatst:

ja lap alweer het begint zo een maandelijkse routine te worden :duh:.

volgens mij zijn ze een beetje aan het expiremteren tot hoe ver ze kunnen geraken

qua grapics en details.

Geplaatst:

Heej arie

Ik wist niet dat je Grand Trusmo 5 wilt

Ik vind een leuk spel :D

Auto's zijn ook mooier :puh:

Groetjes Shaiki :D

• 1 maand later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
Zit er in de gt 5 wel een schade model?

in de prologue niet maar ik heb wel iets gehoord dat dat er wel zou komen

en het schijnt dat er in de volgende updates ook online private races kunnen geoganiseerd worden(alleen met vrienden en echte gt5 fans)online vind ik minderleuk nu omdat je constand geramd word

• 3 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
Ik heb de prologue.

maar is dat dan niet de echte GT5?

Nee.. Ik bedoel 73 auto's is een beetje weinig voor een PS3 spel, vind je niet? Er stond boven dat de echte GT5 met

meer dan 1000 auto's niet eerder komt dan 2010. Eerst komt geloof ik een Gran Turismo spel op de PSP :D

Prologue is een voorproefje op het echte spel. Zo nu en dan komen er updates zoals nieuwe auto's of binnenkort dat je schade kunt krijgen. En je moet weten.. Het kost 5 weken om één auto in het spel te stoppen. Dus reken maar dat het echte spel de moeite waard is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...